1 Tahun 4 Bulan Berlalu Hil4ng Tanpa Khabar Berita, Bapa Luah Rasa Rindu Buat Ramai Sebak!

Keluarga Tempatan

1 Tahun 4Bulan…

Assalamualaikum.w.b.t….

Ya allah, aku mem0hon padamu, selamatkan lah anakku Zahir.

Walaupun dimana jua. Walau pun telah aku Ikthiar berbagai cara, aku tetap mem0hon pada mu ya allah . Selamatkan lah zahir dari segala mala pertaka. Aku mem0hon padamu ya allah, kembalikanlah zahir pada kami yang amat merinduinya.

Image may contain: 1 person, child, closeup and outdoor

Ikthiar sebelum ini , aku dapat rasakan zahir makin dekat. Aku sekeluarga makin kerap bermimpi, Zahir balik kerumah. Kadang-kadang seperti kelibat zahir berada dirumah. Ya allah…… kembalikanlah Zahir ke dunia yang nyata.

Sekarang ini , aku berhenti sementara mencari zahir, kerana keadaan aku sakit semula dan kew4ngan yang berkurangan. Aku akan mencari semula apabila aku sihat semula….

Image may contain: 1 person, sitting and outdoor

Ya allah , aku radha ketentuan mu ya allah. Tidak bergerak sebesar zarah dgn izin mu….. Aku tahu , ini adalah uj1an ku daripada mu ya allah… Ya allah, izinkan lah zahir kembali kepada kami. Kerinduan ini tidak tertahan rasanya…….

“Zahir Hanya Tersenyum..,” Genap Setahun Anak Hil4ng, Ayah Mimpi Seakan Petanda Anak Masih Selamat

TERDAHULU, Genap setahun lalu, kehil4ngan adik Muhammad Zahiruddin Putra atau Zahir masih menjadi tanda tanya sehingga kini. Pelbagai usaha telah dijalankan, namun kesemuanya menemui jalan buntu.

Bapa kepada Zahir iaitu Mohd Fauzi, berkongsikan pelbagai petanda yang hadir melalui mimpi mereka sekeluarga. Antaranya Zahir yang kini berusia 9 tahun, hanya datang memberikan senyuman dan berlalu pergi.

Pelbagai andaian dibuat, namun Zahir tetap belum ditemui. Tiada apa lagi yang diharapkan oleh keluarga ini selain Zahir pulang dengan selamat ke pangkuan mereka. Sebak!

Kehil4ngan Zahir: 1 Tahun/12 Bulan/ 364 Hari

Allahuakbar….. Sudah setahun anakku Zahir hil4ng. Sudah bermacam mimpi dan bermacam andaian telah ku temui…

Mimpi

1. Datang dalam mimpi orang berjubah dan bertongkat mengelilingi aku sambil tersenyum, tiba-tiba membawa aku di sebuah kebun. Ada pokok pisang bercabang tiga.

Diantara cabang tersebut, kelihatan anakku Zahir. Hanya berpandangan dan Zahir hanya tersenyum sahaja. Tiba-tiba terdengar suara mengatakan, Zahir selamat.

2. Kakak (anakku yang sulung) bermimpi, Zahir berada di sebuah pondok yang buruk tetapi di dalamnya sungguh indah tak sama melihat dari pandangan luar. Zahir sedang bermain di dalam rumah tersebut. Bila di panggil, Zahir hanya menoleh sahaja.

Sumber: Mohd Fauzi, Siakap Keli

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.