4 Tahun Kerja Keras Demi Tanggung Makwe Sambung Degree, Pemandu Lori Sedih Lamaran DitoIak

Keluarga Tempatan

Bila tdak bekerja dalam sektor kerajaan, ramai yang memandang kononnya seseorang lelaki itu tidak mempunyai masa depan. Meskipun sukar dipercayai, namun kisah seorang pemuda ini mungkin bakal mengusik em0si anda. Hanya kerana bekerja sebagai pemandu lori biasa, siapa sangka j0dohnya bersama si cinta hati tamat begitu sahaja.

4 tahun susah payah tanggung teman wanita sambung degree sampai habis

Pemuda yang enggan dikenali namanya itu sempat berk0ngsi kisah sed1hnya apabila sudah 4 tahun bercinta dengan seorang gadis tapi terpksa berp1sah. Malah sepanjang bekas teman wanitanya itu menyambung degree di sebuah universiti awam, lelaki itulah yang sering menanggung segala perbelanjaannya.

Bila ajak nikah kena toIak sebab cuma kerja pandu lori

Saat sudah bersedia meIamar, siapa sangka hasrat itu ditoIak oleh gadis tersebut dan juga keluarga dengan alasan dia hanya seorang pemandu lori. Tambahan pula, bekas teman wanitanya itu sudah pun berjaya bergelar seorang guru manakala buah hati barunya pula bertugas di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur.

Siap buat dua kerja, pandu lori belah siang dan jual burger waktu malam

Mengenangkan segala peng0rbanan yang sudah dibuat selama ini, lelaki berkenaan begitu terkiIan kerana merasakan dirinya ibarat dikh1anati begitu sahaja. Walaupun pasrah dengan apa yang berlaku, dia mengakui kejadian itu turut memberi kesan mendalam kepadanya.

Sumber: Facebook Zikry Adam, Group Gabungan Anak Terengganu

Kredit: ES

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Seni Hiburan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.