“Adik, meh rasa..”- Sentiasa senyum dan selalu puji roti buatan isteri, pakcik berjaya tarik pelanggan

Keluarga Semasa Tempatan

Pelbagai cara kita boleh peroleh untuk mencari pendapatan. Namun, Antaranya adalah dengan melakukan perniagaan tidak kira sama ada perniagaan tersebut besar atau pun secara kecil-kecilan.

Cara berkomunikasi dengan pelanggan juga amat penting bagi menarik mereka membeli produk yang dijual.

Jual roti di RNR

Menerusi perkongsian video di Twitter, seorang pengguna Twitter dikenali Aisya J telah berjumpa dengan seorang pakcik yang menjual roti yang dibuat isterinya di RNR Sungai Buloh.

Apa yang menarik adalah tutur kata pakcik tersebut yang sangat baik dan jelas serta tidak lupa memuji roti bikinan isteri tersayang.

Mesti bagitahu isteri dia yang buat

Roti-roti yang dijual juga terlihat sangat sedap kerana ada pelbagai jenis dan perisa yang diadun dan dibakar oleh isterinya.

Sentiasa tersenyum dan menyenangkan para pembeli, rata-rata warganet yang melihat tweet tersebut telah memuji cara pakcik tersebut berkomunikasi dengan para pelanggannya serta tak jemu memuji roti yang dibuat isterinya.

Roti isteri pakcik ni memang sedap!

Teringin nak rasa lah

Pakcik tu sebenarnya profesor tau

Menantu ucap terima kasih

 

Sumber: Aisya J, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.