Angk4ra dipermainkan, seorang YouTuber m4ut ditik4m rakan wanita

Luar Negara Viral

Makasar: Identiti lelaki yang ditemui m4ti berlvmuran d4rah di Wisma Topaz, Kabupaten Panakukang, Kota Makassar, Sulawesi Selatan, dikenali sebagai Ari Pratama, 20.

M4ngsa seorang YouTuber yang popular di Sulawesi Selatan, m4ut dit1kam dengan p1sau oleh seorang rakan wanita.

Media tempatan melaporkan trag1s itu berlaku di Wisma Topaz di Panakukang pada Jumaat. M4ngsa ditemui terbar1ng dengan lvka terbuka berlvmuran d4rah di ruang depan rumah tamu sekitar jam 5:15 pagi waktu tempatan.

Ketua Perhubungan Awam Polis Panakkukang, Ahmad Halim berkata, svspek meng4ku membn0h m4ngsa yang berusia 20 tahun itu selepas sak1t hati akibat dipermainkan lelaki berkenaan.

Mahasiswi Pembunuh Youtuber Ari Pratama Mengaku Sakit Hati Karena Dicampakkan - ZONA MAHASISWA

Katanya, kedua-duanya dipercayai berkenalan menerusi Instagram sebelum bertemu beberapa kali.

“Setiap kali bertemu mereka mengadakan hvbungan int1m, tetapi m4ngsa akhirnya meng4ku tidak ser1us menjalin hvbungan dengan svspek.

“Svspek yang beng4ng mendengar peng4kuan itu, merancang satu pertemuan dengan m4ngsa di wisma terbabit dengan niat membn0h m4ngsa menggunakan p1sau dapur yang dibawa dari rumahnya.

Terekam CCTV, Selebgram Ari Pratama Sempat Minta Tolong Usai Ditikam Pacar

“Ketika m4ngsa leka, svspek men1kam d4da m4ngsa berulang kali bagi melepaskan kem4rahannya,” katanya.

Berdasarkan rakaman kamera CCTV di lokasi kejadian, m4ngsa sempat pergi ke tingkat bawah untuk meminta bantuan kakitangan di kaunter hadapan.

Bagaimanapun, lelaki itu yang berlvmuran d4rah mninggal dvnia tidak lama kemudian.

Mahasiswi Pembunuh Selebgram Ari Pratama di Kamar Penginapan, Mengaku Hamil Agar Tak Diputuskan | BeritaTKP.Com

 

Sumber: HMetro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.