Asap tebal b4kar jerami jadi pvnca, kanak2 mninggal motosikal pakcik rempvh lori

Semasa Tempatan

Aj4l dan m4ut sememangnya sudah ditetapkan oleh Allah S.W.T. Walaupun sed1h dengan ketentuan tersebut, namun sebagai manusia pastinya redha adalah jalan yang terbaik.

Namun begitu, andai pemergian tersebut berlaku dalam keadaan yang mengejvtkan, sudah pasti sukar untuk menerima dengan begitu mudah lebih-lebih lagi jika kemat1an insan tersayang berlaku di depan mata.

Kanak2 mninggal dunia

Hal ini dinyatakan menerusi satu perk0ngsian di Twitter apabila ada individu berk0ngsi momen kemal4ngan yang mana seorang daripada m4ngsa mninggal dunia.

Lebih mem1lukan apabila kemal4ngan tersebut berpvnca daripada keg4galan melihat pandangan hadapan apabila motosikal yang dipandu seorang lelaki berl4nggar dengan sebuah lori kerana terhalang oleh asap jerami padi.

Mninggal di tempat kejadian

Asap tebal yang menvtupi pandangan telah menyebabkan motosikal dinaiki 4 sekeluarga termasuk seorang bayi merempvh belakang lori kerana keg4galan melihat jalan.

Oleh itu, seorang kanak-kanak perempuan berusia 6 tahun mninggal dunia di tempat kejadian. Menerusi lap0ran dari Harian Metro, bapa saudara dan ibu m4ngsa sedang dirawat di hospital dan seorang bayi berusia 1 tahun tidak mengalami kecederaan.

Gambar-gambar kemal4ngan telah tular di media sosial dan jelas menampakkan pemb4karan jerami sedang dilakukan dengan kesan asap tebal di kawasan tersebut.

 

Sumber: Harian MetroMohd Redzuan Abdul Manap, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.