” Turkish Airlines sekaligus duduk hospital “- Positif C0v1d-19 Selepas Pulang Oversea, Puteri Aishah Di Kritik Netizen.

Hiburan

Pelakon Puteri Aishah menerima kritlkan wargamaya apabila dia disahkan positif COVlD-19 kerana sebelum ini dia menjalani penggambaran di Scotland pada 15 Mac lalu.

 

 

View this post on Instagram

 

im freezing 🥶 asyik ke toilet je 🤓 #demi #elisavisionsdnbhd #tvokey #scotlandhereicome #tvdrama #filming #filmproduction #Inverness

A post shared by Ms. Puteri Aishah (@puteriaishahofficial) on

Menerusi laman sosial Twitter, Puteri dan seluruh ahli produksi menerima kec4man kerana masih keluar negara apabila Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) fasa yang pertama dilaksanakan pada 18 hingga 31 Mac lalu.

Hasil tinjauan Gempak, rata-rata wargamaya mengec4m tindakan pihak produksi yang masih menjalani proses penggambaran dan keluar negara walaupun seluruh dunia sedang dilanda wab4k merbah4ya.

Namun, tidak kurang juga ramai yang bersimpati dengan Puteri yang disahkan positif walaupun sebelum itu dia dilihat mempromosikan penerbangan Turkish Airlines yang menjalankan proses sanitasi sebelum berlepas.

 

 

“Tidak didedahkan butiran perjalanan pulang. Individu lain + krew terdedah risiko. Scotland kini dari 74 ke 296 kem4tian & 4,229 kes positif. Hello KKM?” tegur seorang wargamaya.

“Seorang lagi seleberiti kena? Shooting 15 Mac? Bod0h ke b0doh?” marah seorang wargamaya.

“Tapi kesian juga dia. Pergi Scotland sebab shooting drama. So nak tak nak kena ikut arahan pengarah,” kata seorang wargamaya.

“Hari tu tengok dia promote Turkish Airline dekat IG dia, nak kata Turkish Airline ni jaga kebersihan, buat sanitasi. Tapi benda dah nak kena kat sana kan. Haih,” luah seorang wargamaya.

 

Terdahulu, pelakon itu menjadi selebriti kedua selepas PU Riz yang disahkan positif COVID-19.

sumber : gempak