Bek4s suami Datuk Seri Vida selamat nikah

Keluarga Semasa Tempatan

BEKAS suami Datuk Seri Vida, Fairuz Ahmad Zainuddin, 42, telah selamat bernikah semula semalam dengan gadis pilihannya.

Fairuz orang Ipoh memilih seorang usahawan dari Kuala Terengganu, Suhaila Adnan, 43, sebagai suri hatinya.

Foto: Sinarplus

“Kami jumpa dua kali dan terus saya ajak nikah. Alhamdulilah dia terima. Kiranya kami akan bercinta selepas bernikah.

“Doakan kami kekal sehingga ke jannah,” ujar Fairuz kepada SinarPlus.

Ditanya mengenai hubungannya dengan bekas isteri, Datuk Seri Vida, Fairuz mengatakan mereka tidak lagi berhubungan selepas bercer4i.

Fairuz kini menceburi bisnes takaful.

Semoga Fairuz dan isterinya yang telah lapan tahun berstatus ibu tunggal dengan tiga anak itu kekal bahagia hingga akhirnya.

Sebelum ini, Fairuz pernah mendirikan rumah tangga bersama Datuk Seri Vida pada Januari 2014, namun bercer4i pada 7 April 2017 lalu.

Datuk Seri Vida sah bercer4i dengan suami..

Datuk Seri Vida sah bercerai dengan suami.. Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida (DSV) mengesahkan sudah bercerai dengan suaminya Fairuz Ahmad Zainuddin. "Ya. Hubungan kami ibarat sudah dihujung tanduk terlalu rapuh . "Sudah tentu terkesan juga. Kalau boleh kita nak hubungan itu kekal abadi tapi kita hanya merancang Allah adalah sebaik-baik perancang-Nya "Setakat ini saya tak nak komen lebih-lebih nanti takut tersalah komen pula" katanya. Pada masa sama usahawan selebriti itu mengakui beliau tidak akan cuba menyelamatkan perkahwinan tersebut. "Tidak... sakit ini biar saya yang tanggung" katanya. Tinjauan di laman Instagram Vida mendapati kali terakhir dia memuat naik gambar bersama suaminya ialah kira-kira 16 minggu lalu. Bagaimanapun sumber rapat dengan Vida memberitahu pasangan itu dalam proses penceraian secara rasmi. "Kalau ikut agama tu memang dah bercerai lah" kata sumber berkenaan memetik mStarOnline. Gosip

Datuk Seri Vida sah bercer4i dengan suami.. Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida (DSV) mengesahkan sudah bercer4i dengan suaminya Fairuz Ahmad Zainuddin.

“Ya. Hubungan kami ibarat sudah dihujung tanduk terlalu rapuh.” Sudah tentu terkesan juga. Kalau boleh kita nak hubungan itu kekal abadi tapi kita hanya merancang Allah adalah sebaik-baik perancang-Nya.

“Setakat ini saya tak nak komen lebih-lebih nanti takut tersalah komen pula” katanya. Pada masa sama usahawan selebriti itu mengakui beliau tidak akan cuba menyelamatkan perkahwinan tersebut.

“Tidak… sakit ini biar saya yang tanggung” katanya.

Tinjauan di laman Instagram Vida mendapati kali terakhir dia memuat naik gambar bersama suaminya ialah kira-kira 16 minggu lalu.

Bagaimanapun sumber rapat dengan Vida memberitahu pasangan itu dalam proses pencer4ian secara rasmi.

“Kalau ikut agama tu memang dah bercer4i lah” kata sumber.

 

Sumber: Sinarplus

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.