Tekanan Akibat Hilang Kerja, Bekas Juruterbang M4ut Terjvn Tingkat 12

Tidak dinafikan, wabak penyakit C0vid-19 yang melanda dunia hari ini memberi kesan kepada ramai orang terutama sekali mereka yang bekerja dalam sektor pelancongan.

Malah ada yang hilang pvnca pendapatan mereka selepas dibu4ng kerja seperti bekas juruterbang ini. Lebih menyedihkan apabila dia alami tekanan perasaan yang dahsy4t sehingga menyebabkan dia bertindak bnuh diri. Sedihnya.

Terjvn dari tingkat 12

Bekas juruterbang itu ditemui mavt selepas terjvn dari unit kondominiumnya di Puchong, dekat Serdang pada hari Isnin lepas.

Kita ada terima laporan mengenai kejadian itu kelmarin. Mangsa dipercayai terjvn dari kondominiumnya kerana dipercayai akibat tekanan diberhentikan kerja baru-baru ini.

Menurut Ketua Polis Daerah Serdang, Asisten Komisioner Ismadi Borhan, mangsa dikenal pasti sebagai A Sanjiv Daevin dikatakan berbuat demikian kerana tertekan akibat kehilangan pekerjaan dan pvnca pendapatan.

Meninggal di tempat kejadian

Siasatan di tempat kejadian mendapati mangsa yang berusia 35 tahun dipercayai terjvn dari rumahnya di tingkat 12 di sebuah kondominium di Bandar Kinrara.

Pemeriksaan di sekitar kawasan kejadian tidak menemui kesan mencurigakan atau unsur jenay4h, pemeriksaan fizikal pada mayat juga tiada menemui kecederaan akibat perbuatan jenay4h.

Difahamkan, mayat mendiang Sanjiv akan dibawa ke Taman Peringatan Jing An, dekat Kajang, jam 2.30 petang semalam bagi upacara sembahyang. Mayat itu kemudian akan dibawa ke Krematorium Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) di Jalan Kuari Taman Pertama, Cheras, pada jam 4 petang untuk proses membakar mayat.

Berita sedih itu turut memberi kesan kepada orang ramai yang merasai beban kewangan di musim Covid-19 ini. Takziah buat keluarga mendiang.

 

Sumber : Berita HarianHarian Metro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf