Lipas, tikus, cicak jadi mainan wanita ini… tunang cuak asyik kena s4kat!

Tempatan Viral

KEBANYAKAN orang tentunya t4kut dan g3li untuk memegang lipas, namun tidak bagi wanita ini.

Menurut Siti Nor Farliana Zamri, 25, dia juga sudah terbiasa dengan haiwan itu sejak kecil lagi.Selain lipas, dia yang mesra disapa Anna juga tidak kisah untuk memegang cicak, katak, tikus mahupun ular.Terbaharu, tular video memaparkan wanita itu membuat prank, menghulurkan seekor lipas yang masih hidup kepada tunangnya, Muhamad Amirul Izzat Kamal, 23, sehingga menerima lebih setengah juta tontonan.Sewaktu dihubungi mStar, Anna berkata, video itu dirakam secara sp0ntan dan dia sama sekali tidak menyangka ia akan meraih perhatian ramai.“Video tu dah agak lama, cuma baru dik0ngsikan. Saya pun r4kam secara sp0ntan. Sekadar suka-suka saya post, terkejvt bila viral.

Anna tidak menyangka video dia meny4kat tunangnya akan tular di media sosial.

“Sewaktu video tu dir4kam, saya minta tunang datang pasangkan kipas baharu di rumah saya. Kakak pun ada sewaktu kejadian tu.

“Masa tengah kemas barang, lipas keluar dan dia menggel4bah. Jadi saya ambil seekor, letak dalam tapak tangan untuk prank dia,” jelas Anna.

Menurut kerani yang menetap di Cheras, Kuala Lumpur itu, dia sudah biasa dengan haiwan-haiwan itu sejak kecil dan langsung tidak berasa g3li.

Ada macam-macam komen. Ada yang gel1, ada yang t4kut. Ada juga yang tanya macam mana saya boleh jadi ber4ni?

ANNA

“Mula-mula dulu saya pun tak ber4ni. Tapi bila dah cuba pegang, automatik rasa ber4ni.

“Dulu masa kecil, duduk kat kampung, selalu jumpa l1pas masa mengem4s. Dah terbiasa buat main, jadi kebiasaan sehingga dewasa.

“Abang saya juga pernah tolong bela ular kawan dia, ular tu jinak kami pegang. Tikus, cicak pun saya tiada masalah,” ujarnya lagi.

Pasangan ini merancang untuk mendirikan rumah tangga tak lama lagi.

Selain itu, Anna berkata keluarganya juga sangat menyayangi binatang.

“Mungkin sebab saya suka binatang. Kadang-kadang bagi anjing jiran makan.

“Kami sekeluarga sayang binatang. Mak saya kalau jumpa kucing terbiar, dia akan bawa balik. Ada dalam 25 ekor kucing di rumah,” ujarnya lagi.

Mengulas video tular di TikTok yang meraih lebih 500,000 tontonan, Anna berkata dia terhibur membaca komen-komen netizen.

Malah, netizen turut terhibur melihat reaksi tunang Anna yang g3li apabila dihulurkan seekor lipas dari tapak tangannya.

Antara komen netizen di TikTok.

“Ada macam-macam komen. Ada yang g3li, ada yang t4kut. Ada juga yang tanya macam mana saya boleh jadi ber4ni?

“Saya pun tergelak baca komen. Ramai yang terhibur dengan video tu,” ujarnya lagi.

Bercerita mengenai dirinya, Anna mended4hkan dia dan jejaka itu mengikat tali pertunangan pada tahun lalu.

Jika tiada ar4l mel1ntang, mereka merancang mendirikan rumah tangga pada tahun ini.

 

Sumber: mStar

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.