Tak Pasal-Pasal Bomba Kena Tolong P0tong Cincin Dekat ‘Punai’ Paklong…

Keluarga Tempatan Viral

Tidak dapat dibayangkan apa yang berada di fikiran anggota bomba ini apabila dipanggil untuk membantu mem0tong cincin yang ters4ngkut di kem4luan seorang lelaki!

Siap ada batu permata

 

Kejadian yang dilaporkan berlaku di Alor Setar semalam itu dikongsi menerusi satu posting yang dibuat oleh akaun Bomba Alor Setar sendiri sebelum dikongsi oleh beberapa page Facebook lain.

Nahhhaiiiiii – Khidmat khas mem0tong cincin di kem4luan. Kes pertama Tahun 2021. Bantuan kepada pihak hospital…siap d0uble ring dan berbatu permata lagi…. Abang-abang diluar sana….beringat naaaa. M4lang tidak berb4u.

Image may contain: one or more people, people standing and text

Menjengah ke ruangan komen, ramai geli hati dengan insiden tersebut dan beranggapan kejadian seperti ini tidak seharusnya berlaku. Malah ada yang bersel0roh meminta pihak bomba mem0tong ‘semua’ agar insiden mem4lukan ini tidak berul4ng kembali.

Image may contain: one or more people, text that says '© Bomba Alor Setar OPPO A9 2020 ©naim'

Tak kurang juga ada yang berasa hairan mengapa cincin tersebut boleh melekat terus di situ hingga suk4r untuk dikeluarkan. Baru je masuk 2021 dah ada ‘kejadian’ pel1k berlaku. Harap tak ada yang cuba lagi.

 

Sumber: Bomba Alor Setar, Ohbulan

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.