‘Boxer Merah Pisang Kuning Jadi Trending!’ –Babak Drama Nur Mencuit Hati Semalam

Hiburan

Siapa sangka, pe4cubaan berani dalam mengubah trend drama Melayu TV3 akhirnya mendapat sambutan jutaan penonton! Bagi peminat drama tempatan, setiap episod dalam Nur 2 sering dinantikan oleh penonton bagi mengikuti jalan cerita penuh dengan konflik dan kekeluargaan itu.

Paling berjaya menjentik hati penonton sudah semestinya watak Ustaz Hamadi lakonan Azhan Rani yang membuatkan ramai orang geram dengan sikap mun4fiknya.

Menerusi episod 10, terdapat satu babak dimana Nur lakonan Amyra Rosli cuba mempertahankan diri daripada Ustaz Hamadi yang mahu melepaskan nafsu.

Menerusi episod 10, terdapat satu babak dimana Nur lakonan Amyra Rosli cuba mempertahankan diri daripada Ustaz Hamadi yang mahu melepaskan naffsu.

Isteri kepada Ustaz Hamadi, Aishah lakonan Nur Khiriah muncul bagi meleraikan situasi tersebut namun menolak Nur ke dalam kolam untuk melemaskan wanita naif itu.

Boxer merah pisang kuning

Walau bagaimanapun, penampilan Ustaz Hamadi mengenakan boxer merah dalam babak drama arahan Shahrulezad Mohameddin itu mengundang perhatian netizen.

Menerusi laman Instagram, Azhan memuat naik posting berkenaan boxer itu sehingga menerima pelbagai reaksi lucu peminat dan pengikutnya.

Antara posting yang viral

Jangan halang saya mak!

Siap zoom in boxer! Ternyata rupanya ada simbol ikon Playb0y!

Memang sesuailah dengan watak yang di bawanya.

Menerusi laman Instagram, Azhan memuat naik posting berkenaan boxer itu sehingga menerima pelbagai reaksi lucu peminat dan pengikutnya.

Komen netizen

“Apa bener jika kita menanti seseorang terlalu lama, berarti kita akan mendapat uang… Iya kan iya kan iya kannnn…. – Ustaz Hamadi robinhood la sgttt.. ahahahh smpi bile2 ku hafal dialog ko ni madi weiii”

Kelakar la part kolam semalam.. Blh pulak jd pengulas sukan renang. Kami anak beranak habis gelak sakan

Benci gile tengok bang madi malam td…nyirap je rasa..lagu si nopal pon kluar skali..dalam menyirap tergelak jugk..eh x paham la

“Mak sy punya benci kat hamadi sampai boikot taknak tengok nur. Ayah sy pulak smpai genggam2 penumbuk tengok episod malam td ni. Elok lepas kene tampor, kami 1 family bersorak mcm waktu perak menang piala malaysia tahun lepas…”

Aku suka part nyanyi lagu ziana zain
”Sayang dengarkan lah,syair dan lagu ku dendangkan..Dengan mimik muka dan bibir

Namun rata-rata penonton berpuas hati apabila dia menerima tamparan daripada bapa mertuanya setelah lama menyimpan perasaan geram dengan perangai buruk Ustaz Hamadi.

Sumber :Instagram Azhan Rani , Radius One , TV3 Malaysia / celotehsaje