Baru je Polis k0mpaun tak pakai ‘mask’, Usahawan cakap kas4r ni kena ‘tib4i’ pula dengan Taiko Malik

Hari ini tuIar di media sosial berkenaan seorang lelaki yang merupakan us4hawan terkenal meIayani w4rga emas dengan k4sar. Usahawan tersebut mempers0alkan kisah Iampau w4rga emas itu yang dikatakan kurang berusaha. Korang dah tengok video tu? Ad4b mana ad4b? Bukan main dia nak ‘sekolah’ kan orang. Walaubagaimanapun, usahawan tersebut telah dikenakan k0mpaun sebanyak RM1,500 atas kesaIahan […]

Continue Reading

Baru je Polis k0mpaun tak pakai ‘mask’, Usahawan cakap kas4r dgn w4rga tua kena ‘tib4i’ pula dengan Taiko Malik

Hari ini tuIar di media sosial berkenaan seorang lelaki yang merupakan us4hawan terkenal meIayani w4rga emas dengan k4sar. Usahawan tersebut mempers0alkan kisah Iampau w4rga emas itu yang dikatakan kurang berusaha. Korang dah tengok video tu? Ad4b mana ad4b? Bukan main dia nak ‘sekolah’ kan orang. Walaubagaimanapun, usahawan tersebut telah dikenakan k0mpaun sebanyak RM1,500 atas kesaIahan […]

Continue Reading

(Video) “Kalau Temb4m Rmai Laki Sayang..”- Video Selamber Anak Liana Rosli Cvri Perhatian

Usahawan kosmetik sensasi Liana Rosli kini kian aktif dalam bidang perniagaan beliau.Liana atau lebih dikenali dengan panggilan Kak KM dikenali dengan perk0ngsian video dan gambar ‘mengund4ng’ di media sosialnya dalam mempr0mosikan produk. Terbaru di laman instagram Kak Km terdapat satu video telah menjadi perhatian.Video yang berudasi beberapa minit tersebut telah mendapat perhatian ramai. Kali ini,ramai […]

Continue Reading

(Video) “Saya Terpaksa Rahsiakan.., Maafkan Saya Malaysia,”- Shaheizy Sam K0ngsi Video Atlet Mirip Wajahnya

Beberapa hari yang lalu, tular beberapa foto dan video yang memaparkan atlet angkat berat di Olimpik Tokyo. Bagaikan pelanduk dua serupa, atlet tersebut dikatakan mempunyai wajah yang sangat mirip dengan selebriti Malaysia, Shaheizy Sam. Memandangkan perk0ngsian video itu hangat diperkatakan oleh warganet, Sam turut mengambil kesempatan itu untuk memuat naik video tersebut di akaun Instagram […]

Continue Reading

Artis 80-an dit4han lakukan am4ng s3ksual terhadap remaja perempuan

Subang Jaya: Artis lelaki tahun 80-an yang juga bapa kepada penyanyi wanita terkenal dit4han polis selepas dipercayai melakukan am4ng s3k.sval fiz1kal terhadap seorang remaja perempuan sejak Ogos tahun lalu. Ketua Polis Daerah Subang Jaya Asisten Komisioner Abd Khalid Othman berkata, pihaknya menerima laporan berhvbung kejadian itu jam 3 petang pada 21 Julai lalu. “Kejadian pertama […]

Continue Reading

‘Anjang Aki sudah tiada’ – Perginya Seorang Bintang Veteran..

KUALA LUMPUR: Bintang veteran, Datuk Baharuddin Omar, 85, menghembvskan nafas terakhir akibat ses4k n4fas di kediamannya di Shah Alam, dekat sini, kira-kira jam 6.30 petang ini. Berita pemergiannya pelakon yang dikenali dengan watak Anjang Aki itu disahkan oleh isterinya, Datin Nazariah Abu Bakar kepada BH Online. Nazariah, 66, berkata, arw4h suami mninggal dunia bukan disebabkan […]

Continue Reading

Ibu Syamel jatvh s4kit, ditidvrkan di ICU – “Sudah seminggu guna alat bantuan pern4fasan“

PERASAAN s4yu dan sed1h menyeIubungi penyanyi Syamel apabila ibunya, Wan Faaizah Karim, 55, terpaksa dit1durkan akibat kekvrangan oksigen dalam badan. Menurut Syamel atau nama sebenarnya, Syameel Aqmal Mohd Fodzly, 28, ibunya kini sedang dir4wat di Unit R4watan Rapi (ICU) sebuah pusat perubatan di ibu kota. Syamel mengharapkan ibunya kembali cepat sembvh. (Foto: Sweetpictures) “Harap peminat […]

Continue Reading

Selepas Ebit Lew buat ‘live’ jawab t0hmahan, Caprice muat naik ‘status’ ini!

Selepas sidang media yang dibuat oleh pend4kwah terkenal, Ustaz Ebit Lew berhvbung t0hmahan-t0hmahan yang diterima daripada beberapa individu seperti infIuencer, Caprice dan Presiden Cinta G4za Malaysia (CGM) Nadir Al Nuri, pelbagai maklum baIas net1zen telah diterima. Paling dinantikan sudah tentu resp0n daripada Caprice yang menjadi ‘pemula’ isu tersebut tuIar kerana memuat naik beberapa pended4han sejak […]

Continue Reading

“Kami Reda Atas Pemergian Ibu Tercinta” – Mak Ozlynn Wati Mninggal Dunia

Takz1ah kami ucapkan kepada pasangan selebriti Johan Raja Lawak dan Ozlynn Wati di atas pemergian ibu Ozlynn, Rozidah binti Jumari yang telah kembali ke Rahm4tullah semalam. Berita dvka tersebut dik0ngsikan pasangan berkenaan menerusi satu perk0ngsian di instagram mereka. Ozlynn menerusi perk0ngsian sama dengan rendah hati turut memohon sesiapa yang mengenali arw4h ibunya agar memaafkan jika […]

Continue Reading

Rebecca syukvr suami bebas C0vid-19, keluar h0spital pagi raya- “Beransur sihat tapi sangat2 fragiIe

TIADA apa yang lebih menggembirakan bagi pelakon Datin Rebecca Nur Al-Islam apabila suami tercinta pulang kepangkuan keluarga selepas seminggu bertarung menentang Covid-19 di hospital. Lebih bermakna apabila suaminya, Datuk Nor Azam Sulaiman dibenarkan pulang ke rumah pada pagi Hari Raya Aidiladha.   View this post on Instagram   A post shared by ❤️AllahSwt❤️BBA student 👩🏻‍🎓 (@rebeccanuralislamahmad) […]

Continue Reading