Rare! Pengantin berbusana hitam, semuanya gara-gara ‘dvgaan’ 3 hari sebelum nik4h. Tapi hasil raih pujian ramai

Pernik4han biasanya sinonim dengan busana pengantin berwarna putih. Namun begitu, tidak salah rasanya mencuba warna-warna baru yang lebih cerah ataupun gelap mengikut kegemaran masing-masing. Namun, memilih busana pernik4han berwarna hitam adalah sesuatu yang agak janggal dalam masyarakat Melayu. Pengantin pakai baju hitam ketika nik4h Akan tetapi, menerusi satu perkongsian yang tular di media sosial sejak […]

Continue Reading

(Video) Reaksi Lucu Luqman Hakim Cuba Belajar Bahasa Belanda Cvri Perhatian Netizen

Pemain bola sepak profesional muda Malaysia, Luqman Hakim Shamsudin yang kini bermain untuk kelab Belgium yang merupakan KV Kortrijk sekali lagi menjadi topik utama bagi semua netizen. Baru-baru ini, videonya bersama keluarga angkatnya di Belgium menjadi viral. Video tersebut adalah mengenai bagaimana Luqman Hakim Shamsudin belajar bahasa Belanda.   View this post on Instagram   […]

Continue Reading

(Video) Abang gu4rd buat ramai terkesima selepas ‘buka siIat’ ala pahIawan Melayu di Sekolah

BUKAN biasa-biasa! Seorang pengawal keselamatan begitu lincah dan tangkas melakukan @ksi seni mempert4hankan diri di perkarangan sebuah sekolah. Gaya pusingan badan di akhir video berdurasi 11 saat itu paling menjadi perhatian sehingga segelintir netizen menggambarkan gerak silat tersebut seperti mahu bertukar menjadi adiwira. “Ingatkan dia nak bertukar jadi Kamen Rider tadi,” komen netizen yang merujuk […]

Continue Reading

“Kasut Ni Pvnca Aku Tak Cukup Nafas Pagi Tadi”, Lelaki ‘Gugup’, Isteri Jumpa Kasut Wanita Dalam Kereta & Akhirnya ‘Misteri’ Terjawab

Encik-encik suami kalau bawa kereta, lepas tu isteri terjumpa kasut perempuan lain kat bawah kerusi, agak-agak apa perasaan waktu tu? Tipulah kalau tak gementar. Masa itulah dahi mula berpeluh, mulut menggigil nak cakap perkara sebenar. Nak jujur, takut makan diri. Nak berhelah, takkan dapat lari ke mana. Orang wanita memang hebat dalam menyiasat sampai ke […]

Continue Reading

(Video) “Elok je beralun..”- Tular video jambatan di China berayun-ayun ditiup angin

Video di bawah menunjukkan keadaan Jambatan Humen di China yang ber4yun-4yun seperti 0mbak apabila ditiup angin – walaupun ketika jambatan tersebut dipenuhi dengan kereta. Video ini menimbvlkan persoalan – berapa banyak beb4n yang mampu ditampung oleh Jambtan Humen sebelum ia memb4hayakan nyawa orang awam? Soalan kompleks ini telah membingungkan jurutera sejak kewujudan jambatan suspensi. Sebaik […]

Continue Reading

Fitn4h! Ibu Sandra Dianne ber4ng did4kwa sengaja cabvt mesin hayat pada hari Jumaat

IBU kepada Allahy4rham Sandra Dianne iaitu Nur Syakinah Abdullah sekali lagi meluahkan rasa kec3wa dengan komen seorang individu di laman Facebook. Kali ini, Syakinah ditvduh menyebabkan kemat1an anaknya apabila membuat keputusan menghentikan mesin bantuan pernafasan yang diberikan kepada Sandra ketika berada di unit rawatan rapi (ICU). Menurut Syakinah, komen yang ditulis individu berkenaan merupakan satu […]

Continue Reading

Lepas iklan ‘jawatan k0song’ cari j0doh, doktor ‘dipin4ng’ lebih 200 wanita

Selepas mengiklankan tawaran ‘jawatan k0song’ sebagai suri di hati, seorang pemuda menerima lebih 200 ‘perm0honan’ untuk menjadi calon isteri. Menurut laporan Harian Metro, pemuda tersebut Muhammad Naquib Hasief Baharin berkata ramai wanita menghubunginya menerusi mesej peribadi (DM) di Instagram. “Setakat hari ini, saya menerima lebih 200 mesej daripada wanita hingga membuatkan telefon bimbit saya mengalami […]

Continue Reading

“Mengg0da habis!” – Rasmi! Proton Keluarkan Gambar Rasmi Model Terbaharu, X50

Selepas sekian lama peminat dunia automotif tempatan ternanti-nanti dengan kemunculan model terbaharu kereta nasional tempatan, Proton akhirnya memuat naik gambar rasmi model terbaharunya, X50. Menerusi akaun Instagram rasmi @protoncars, gambar model terbaharu itu telah mendapat lebih enam ribu likes dan lebih lima ribu shares di Facebook. Korang tengok sendiri rupa Proton X50 yang dimuatnaik Proton kat […]

Continue Reading

‘Resume’ Doktor Muda Cari Cal0n Isteri Tarik Perhatian

Kreatif dan unik! Itu yang boleh digambarkan terhadap tind4kan seorang jejaka, Naquib Hasief, yang membuat ‘resume’ lengkap bagi mencari pasangan sehidup semat1nya. Beliau menggunakan platform media sosial di Twitter, untuk mencari bakal calon isteri dan turut meletakkan beberapa syarat yang perlu diikuti sebelum layak menjadi isterinya. Resume lengkap Foto: Naquib Posting Naquib di Twitter yang berjaya meraih […]

Continue Reading

Tayang foto bersama kekasih, netizen nasihat Marissa Dania supaya jaga maru4h keluarga

Sedang hangat diperkatakan, mengenai isu anak perempuan penyanyi Nora Ariffin mengenai isu video p4nas yang telah tular di media sosial. Video ‘p4nas’ itu mendapat pelbagai reaksi netizen, malah Nora juga turut mengakui gadis yang di dalam video tersebut adalah anak perempuannya. Anak artis lain kena tempias Bagaimana pun, isu tersebut juga sedikit sebanyak memberi kesan […]

Continue Reading