(Video) “Greatest content I’ve ever did”- Remaja Tunj4l Kepala Orang Tua Buat Ntizen Ger4m

Viral di media sosial t1ndakan remaja membvli orang tua yang sedang melalui satu kawasan, kejad1an ini dikatakan berlaku di Singapura.

Dalam video yang berdurasi seminit itu, ada rakaman menunjukkan remaja tersebut men0lak dan menunj4l kep4la seorang lelaki w4rga emas itu.

Dalam video ini juga, dapat didengari remaja tersebut menggunakan kata-kata kes4t kepada w4rga emas tersebut selain menunjukkan f00tage mereka berp3leseran sambil bermain skate b0ard dan menggunakan isyarat luc4h.

Greatest content I’ve ever did”

Malah, remaja tersebut juga ada mengemukakan alasan bahawa video yang diberikan ini bukan untuk tatapan umum.

Dia juga bangga dengan mengatakan mana-mana pihak yang k0ngsikan semua videonya itu sebagai satu penghargaan kerana dia dah hasilkan greastest content.

“Video saya bukan untuk semua orang, macam saya selalu cakap, 2020 ni dipenuhi dengan orang-orang sens1tif tapi tak apa lah. Saya nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang membela saya, walaupun saya tak tahu siapa korang.

Satu penghargaan kepada mereka yang melap0rkan akaun saya dan letak watermark mereka sendiri. Korang tak payah berterima kasih dengan saya yang memberikan kandungan terbaik saya pernah buat untuk korang.”


Sumber: Twitter

Ramai netizen jadi beng4ng apabila menonton video pembvlian remaja kepada w4rga emas ini.

Disr3spectful id*ots – Netizen

    

 

Sumber: Lobak Merah

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.