“Budak Bawah Umur Siap Duduk Atas Riba, Kita Suami Isteri Yang Di Tegur ” Tiada Adab, Wanita Ini Berang Di Tangkap Pegawai Agama .

Santai Semasa

Perkongsian Julissa Hisham II di tegur pihak berkuasa agama kerana berpegangan tangan di tempat awam tanpa menyiasat status hubungan mereka..

Al-kisahnya tadi dipantai senok. Saya dan suami ditegur oleh sekumpulan pihak berkuasa lah kononnya tapi tanpa adab.

Kalau anda menegur kami cara baik takpe, kalau datang mcm ‘ajok gocoh meme kawe maroh lah boh’ .

Tahu anda ada kuasa tapi cara tu salah. Saya boleh saman anda sebab malu. Anda menegur kami ‘cara kurang ajar + siap rakam’ . Hahaha kita pulak kene rakam, macam ni ke cara anda berkerja?

Saya nampak budak-budak umur bwahan duduk bawah pokok siap pegang tgn, duduk atas riba, gedong muto. Anda xtegur? Aikkk kita suami isteri anda tegur siap kurang ajar.

 

Image may contain: 2 people

 

Bila tunjuk kad kahwin senyap pastu xminta maaf lasung. Siap boleh ambik video lagi. Saya xterfikir nak ambik video sebenarnya, bila yang pendek tu pegang handphone baru saya rakam jugak sebab memang nak marah dah masa tu. Saya bukan nak mengaibkan sesiapa. Cuma malu saya dan suami ni macam mana?

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing, tree, outdoor and nature

So peringatan untuk yg berkahwin jangan pegang tangan atau peluk tgn suami ditempat awam krana diorang cakap ‘haram’ dan untuk golongan belum berkahwin silalah berpegang tangan, peluk takpe lagi kerana ‘halal’. Oh lupa nk bagitahu, tu saya pergi dengan family okay. Yang ambik gambar, adik dua orang. Mama papa duduk kat kereta. Okay done membawang! Bye

Posted by Julissa Hisham II on Jumaat, 8 Mac 2019

Sumber : FB Julissa Hisham II