Tunang t0long makcik ni smpai n4ngis sebab terbayang mak,- “Susah nak dpt lelaki yg baik…”

Keluarga Tempatan Viral

Kisah dik0ngsikan seorang pengguna TikTok ini mengundang orang ramai terharu dengan kebaikan yang dilakukan oleh tunangnya. Menurut pemilik akaun bernama Lynn Az, dia mengatakan bahawa tunang mengajak dirinya untuk menghulurkan bantuan buat seorang mak cik.

Dia mengatakan bahawa tunangnya itu membelikan makanan yang mana sebelum itu sudah dihulurkan duit.

Namun tanpa disangka-sangka pula selepas mendekati mak cik terbabit dan dia duduk dihadapannya lalu tunangnya itu memeluk dan menangis akibat terbayangkan ibunya sendiri.

Screenshot_486

@aweksneo92

Mulia hatimu en tunang. Semoga Allah balas hati budi biy.. Pls kalau masuk fyp korg, doakan hubungan kami berkekalan.. #jagaorangtuakita#sissebak

♬ Rindu setengah mati cover by ramadanramli –

Kisah yang dikongsikan itu mengundang warganet pula meminta agar dia menjaga tunangnya itu dengan baik kerana susah untuk mendapat lelaki sepertinya.

Dalam pada masa yang sama, perkongsian kisah terbabit juga mencetuvkan rata-rata yang menonton video itu tidak dapat menahan air mata melihat momen tunang dia bersama mak cik tersebut.

“Jaga cik Tunang dengan baik dik… susah nak dapat lelaki yang baik macam ni, h0rmat orang tua”

Tunang

Warganet juga tidak melepaskan peluang untuk men1ngg4lkan kata-kata doa kerana kebaikan tunang pemilik akaun itu yang menghorm4ti orang tua.

“P4nas rasa mata t4han air mata ni, last-last keluar juga. Semoga tunang awak sampai bila-bila macam ni, h0rmat orang tua dan jaga awak sebaiknya”

TunangTunang

“3x ulang tengok, 3x jugak jatuh ayaq mata time tunang…”

Screenshot_491

 

Sumber : HCL, Tiktok Lynn AZ

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.