Iman Troye, Naim Daniel bertvnang ke?

Hiburan

TIADA angin, tiada ribut para peminat dunia hiburan tanah air dikejvtkan dengan khabar ‘pertvnangan’ dua penyanyi yang sedang meIonjak naik namanya dalam industri seni, Iman Troye bersama Naim Daniel.

Lebih memer4njatkan apabila khabar itu dik0ngsikan Iman sendiri melalui kemas kini status di akaun Instagram miliknya, pada Sabtu.

Gambar yang dimuat naik kira-kira pukul 8.30 malam ini memaparkan Iman duduk di atas pelamin serba putih dengan memakai busana rona hijau.

Khabar angin itu terus hangat diperkatakan w4rga m4ya apabila penyanyi yang popular dengan lagu Teman itu memegang bunga tangan dan nama Naim ditandakan di atas jambangan tersebut.

Malah, Iman yang baharu berusia 19 tahun itu turut menaip status ‘Alhamdulillah’ pada imej tersebut.

Iman sudah mengalihkan tanda nama Naim Daniel pada gambarnya Iman sudah mengaIihkan tanda nama Naim Daniel pada gambarnya.

Astro AWANI cuba menghvbungi Iman Troye untuk bertanya lanjut sekali gus mengesahkan khabar angin itu, bagaimanapun penyanyi berkenaan tidak menjawab panggilan tersebut.

Dalam pada itu, menurut sumber terdekat Naim, khabar angin itu tidak benar dan ia hanya gvrauan semata-mata.

“Naim dan Iman tidak bertvnang… saya pun terkejvt sebenarnya bila mengetahui perkara ini.

“Berita itu tidak benar dan saya rasa Iman hanya bergvrau,” kata sumber yang mempunyai hvbungan rapat dengan peIontar lagu Sumpah itu.

Terdahulu, Iman dan Naim pernah dikaitkan sedang bercinta tetapi kedua-dua penyanyi itu men4fikan dan menjelaskan hvbungan mereka sekadar ‘abang dan adik’.

Tapi, kalau sudah j0doh tak kemana, betul tak? Kita d0akan yang baik-baik sahaja untuk kedua penyanyi ini.

Apapun, kita tunggu maksud sebenar gambar dan status yang di muat naik Iman Troye nanti.

 

Sumber: AWANI

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Teruskan berhibur dengan kisah-kisah menarik menarik dibawah ini yang dikongsikan.