Ira Kazar Ditudvh R4mpas Pengarah Filem Terkenal?

Hiburan Tempatan Viral

Sebelum ini anak kepada pelakon Kazar Saisi, Ira mengundang kontr0versi dalam kalangan netizen apabila dia did4kwa menjalinkan hubungan dengan seorang pengarah filem terkenal berstatus suami orang.

D4kwaan itu mula berlegar-legar di media sosial sejak beberapa hari lalu hingga mencetvskan pelbagai sp3kulasi terutama mengenai perihal rumah tangga pengarah terbabit.

Mengakui tidak tahu-menahu mengenai d4kwaan itu, Kazar atau nama sebenarnya Kazaruddin Saisi, 60, berkata dia selalunya menjadi individu terakhir yang akan mengetahui mengenai apa-apa gosip atau kontr0versi mengaitkan anaknya itu.

“Saya tak tahu mengenai perkara itu. Selalunya saya akan jadi orang terakhir yang tahu jika ada apa-apa yang berlaku.

“Banyak benda yang saya tak tahu mengenai Ira. Memang kami duduk serumah tetapi kami tak pernah duduk bercerita.

“Malah kami jarang berjumpa sebab dia selalu duduk di dalam bilik sahaja,” katanya

Nama Ira Kazar dikaitkan dengan tvduhan cvrang dengan seorang pengarah filem terkenal berstatus suami kepada seorang pelakon.

Selain itu, Kazar turut mempersoalkan tudvhan cur4ng yang dikaitkan dengan anaknya itu.

Kazar berkata, tudvhan cur4ng tidak boleh sewenang-wenangnya digunakan sungguhpun pengarah berkenaan selesa berkawan dengan anaknya.

“Cuba beritahu saya dia cvrang yang macam mana? Orang lelaki kan boleh kahwin empat… mana ada istilah cur4ng?

“Melainkan kalau mereka pernah bersekedvdukan, barulah saya anggap cvrang.

“Kalau setakat berkawan, ia tak kenalah…” katanya.

Kazar bergambar kenangan bersama keluarga.

Enggan campuri urusan Ira, dah dewasa

Dalam pada itu, Kazar juga memberitahu dia enggan mencampuri urusan Ira kerana menganggap anaknya sudah cukup dewasa untuk membezakan perkara baik dan buruk.

“Saya pun tak boleh nak campur urusan mereka sebab Ira sendiri umur sudah lebih 21 tahun… sudah bukan dalam tanggungan. Saya dah tak larat lagi untuk nasihatkan dia. Dah buat macam-macam… sampai dah tak larat nak layan gosip-gosip tentang dia.

“Kalau masalah hati dan perasaan macam mana kita nak campur? Kita semua pernah bercinta, kita tahu masa bercinta semuanya manis. Orang lain dah tak boleh nak campur. Saya tak mahu cakap lebih-lebih nanti jadi fitn4h,” katanya.

Sebelum ini, nama Ira menjadi sebutan netizen apabila dia memuat naik video menari dengan aksi yang menghair4hkan.

Malah gadis ini juga pernah menjadi buah mulut netizen apabila gambar dia menc1um pipi seorang jejaka tular di media sosial.

Tindakan gadis berusia 24 tahun ini membuatkan nama bapanya turut terpalit dengan isu berkenaan.

‘Saya rasa itu orang yang sama’ – Puteri Sarah

PUTERI Sarah Liyana. FOTO arkib NSTP

Terbaru, nama wanita yang dikenali sebagai Ira Kazar yang juga anak kepada pelakon veteran, Kazar tiba-tiba menjadi perbualan dalam kalangan pengikut Instagram pelakon, Puteri Sarah.

Ia bermula selepas muncul komen seorang pengguna akaun @nur.afifah53 yang mempersoalkan penampilan Puteri Sarah meniru Ira Kazar.

Malah, menerusi tinjaun Harian Metro di Instagram Puteri Sarah atau mesra disapa Sarah, komen yang ditulis pengguna akaun itu membuat persoalan adakah Ira mer4mpas suami Puteri Sarah iaitu pengarah, Syamsul Yusof.

Puteri Sarah atau mesra disapa Sarah ketika dihubungi berkata, dia sudah banyak kali mendapat komen dan mesej peribadi (DM) daripada individu tidak dikenali dengan menggunakan akaun berbeza.

“Nama akaun berbeza-beza, cara dia komen dan gaya bahasa digunakan sama. Malah, seolah-olah tahu semua perkara yang terjadi antara saya dan Syamsul. Sedangkan saya tidak pernah kongsi kepada umum isu dalaman kami.

“Kami sekarang sudah tutup buku lama. Tahun ini adalah tahun baru untuk kami baiki hubungan. Buang yang keruh dan ambil yang jernih.

“Jika dengan cara ini individu di sebalik akaun itu mahu menjatuhkan saya, ia tidak akan berlaku,” katanya.

Terdahulu, Harian Metro melaporkan Sarah tidak teragak-agak untuk membuat laporan polis terhadap individu yang melakukan prov0kasi dan memanipulasi isu masalah rumah tangganya dengan suami, Syamsul Yusof.

Sarah berkata, dia banyak menerima mesej sedemikian serta ugutan di Instagram tetapi enggan melayannya.

Dalam laporan sama, Sarah berkata, dia terkilan apabila masalah rumah tangganya terus diganggu pihak tidak bertanggungjawab dan dimanipulasikan.

 

Sumber: mStar, HMetro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.