Ismail Sabri Bakal PM9? Instagram Dafi Mula Dib4njiri K0men Netizen..

Hiburan Keluarga

Sejak petang Khamis, nama Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob tuIar di media sosial apabila beliau dikatakan bakal diIantik sebagai Perdana Menteri (PM) yang ke sembilan.

P0ster Ismail PM Ke-9 PaIsu

Malah, di media sosial turut h4ngat memperkatakan mengenai p0ster ucapan tahniah daripada Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) yang dimuatnaik k0nonnya Ismial telah dilantik sebagai PM yang baharu. Bagaimanapun, kenyataan susuIan menjelaskan p0ster tersebut adalah paIsu.

Instagram Dafi Mula Dibanj1ri Netizen

Dalam perkembangan lain, anak kepada Ismail yang juga pelakon dan penyanyi, Dafi turut mendapat temp1as mengenai khabar berita pemilihan PM.

Menjengah ke hantaran terkini yang dimuatnaik Dafi atau nama sebenarnya Gadaffi Ismail Sabri, net1zen mula membanj1ri ruangan k0men dengan pelbagai ucapan mengenai bapanya.

Ada yang mengucapkan tahniah terlebih dahulu dan tidak kvrang juga ada yang mengec4mnya yang beranggapan tidak mahu Ismail menjadi PM yang baharu.

“Kami toIak Ismail Sabri”

“Bro, toIong cakap dengan ayah awak, kami tak nak dia jadi perdana menteri. PIease”

“Tahniah Adik @dafiismailsabri Pak long bakal PM9” tulis mereka

Tahniah bakal menjadi anak PM9

Fuyoh anak PM.. tahniah

Mestilah kena follow anak PM..

Bagaimanapun, peIantun Bila Terasa Rindu itu tidak membaIas sebarang k0men berkaitan dengan Ismail dan hanya giat mempromosikan filem terbaharu lakonannya, ‘Ada H4ntu’ yang kini sedang ditayangkan di saluran Astro First.

 

Sumber: Murai.my, Instagram Dafi

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.