Isteri sarat h4mil tanpa si suami, dicer4ikan tal4k 3 demi perempuan lain

Keluarga Semasa Tempatan

Tidak cukup mengabaikan nafkah terhadap isterinya, seorang lelaki did4kwa sanggup melafazkan cer4i dengan tal4k tiga terhadap wanita itu yang kini sedang h4mil anak mereka.

Wanita tersebut, Siti Fatimah Shuhada meluahkan rasa kec3wa melalui sebuah p0sting di laman Facebook miliknya dengan memuat naik paparan skrin lafaz tal4k menerusi aplikasi Whatsapp.

Shuhada yang berasal dari Kelantan berkata, dia tidak menyangka lelaki itu sanggup melafazkan cer4i yang did4kwa demi perempuan lain ketika dirinya sarat meng4ndung.

“Dengan perasaan sed1h hanya Allah je tahu betapa sak1tnya. Kenapa tak boleh ke tunggu aku bers4lin nak bercer4i pun.

“Hanya lelaki yang d4yus akan bagi tal4k tiga. Aku tak nak a1b siapa² tapi dengan tal4k tiga demi perempuam ni, aku sus4h nak terima,” tulisnya.

Akhirnya kau lafaz jugak, dengan keadaan aku h4mil

Menurut Shuhada, dia cuba melakukan perbincangan dengan pihak keluarga perempuan berkenaan namun masing-masing did4kwa tidak berusaha mencari jalan penyelesaian.

“Benda ni dah lama sangat. Yess memang aku cari family dia sebab aku nak settle dengan baik nak bincang dengan family perempuan ni…

“…tapi masing² tak nak selesai, sibuk nak block Whatsapp semua. Jangan jadi pengecut , pastu jangan jadi bodoh marahkan orang balik sebab orang cari familymu, bukan senang setiap orang nak terima benda ni,” katanya.

Paparan skrin lafaz cer4i & gambar suami bersama perempuan lain

Posting tersebut mendapat 15,000 perkongsian dan 11,000 tanda suka serta lebih 9,000 komen netizen yang turut bersimpati selain mendoakan yang terbaik buat Shuhada.

Terbaru di posting Cik Shuhada Nasir

*Apapun berharap diselesaikan dengan cara baik.. Insyaallah…

 

Sumber : Cik Shuhada Nasir, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.