Jadi Ibu Seawal Usia 16 tahun, Bukan Pengh4lang Duduki SPM Tahun Ini

Keluarga Semasa Tempatan

Bab jodoh ini memang satu perkara yang suk4r dijawab. Ada orang jod0hnya datang awal, ada pula yang datang ag4k lew4t. Tapi jodoh tentunya datang pada waktu yang tepat.

Ada orang, saat orang lain sibuk mencari jodoh, dia dah jumpa pun jodohnya mal4h kini telah bergel4r ibu pada usia 16 tahun, itu yang dil4lui oleh ibu muda ini.

Tak s4ngka menjadi ibu di usia ini

Pemilik akaun Tiktok Syadiranor berk0ngsi sedikit peng4laman manis dan juga rasa syukurnya selepas melahirkan anak pertamanya pada 7 Jun 2020 lalu. Meng1mbau kembali det1k itu, dia menjel4skan bahawa tidak meny4ngka akan berpeluang mer4sai pengalaman indah ini seawal usia 16 tahun.

Dia juga semp4t bergur4u bahawa bayinya yang diberi nama Naira Aleena itu akan menjadi teman bermain TikT0k kel4k.

Bak4l ambil SPM tahun ini

Dalam video yang lain pula, ibu muda ini lengk4p mengen4kan ser4gam sekolah dan memberitahu akan menduduki peperiksaan SPM kel4k. Walaupun sudah mempunyai keluarga, dia kelihatan tidak pvtus as4 dalam pendidikan.

Perk0ngsian ibu muda ini mendapat resp0nd yang baik dari warganet, mal4h rata-rata memberikan kata-kata sem4ngat dan k4gum dengan ibu muda ini. Tak hanya itu saja, warganet juga menump4ng rasa gembira melihat keluarga kecil ini.

 

Sumber : Berita Steady

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan