K4lah Sinetron! Gadis Dil4mar Ayah ‘Sahabat’ Sendiri, Hvbungan Cinta Direstui Keluarga

Keluarga Luar Negara Viral

Biasanya jika jarak usia antara pasangan suami isteri terlalu jauh berbeza, ramai yang menganggap perkahwinan tersebut tidak akan bahagia dan kekal lama. Bahkan, pihak keluarga berasa ber4t untuk merestvinya.

Namun begitu manusia mana yang layak mempers0alkan j0doh seseorang, bukan?

Kalau dah ditetapkan berj0doh dengan seseorang jauh lebih tua atau muda oleh ‘pemilik hati’, buktinya ramai sahaja yang mengecapi kebahagiaan hingga ke anak cucu.

Begitulah seperti kisah dik0ngsi oleh seorang gadis bernama Lia yang berasal dari negara jiran Indonesia ini, di mana dia mended4hkan bakal berkahwin dengan ayah kepada sahabatnya sendiri.

Bibit-bibit cinta antara Lia dan teman lelakinya itu mula berpvtik sejak dia kerap meluangkan masa bersama sahabatnya di rumah sewaktu p4ndemik C0vid-19 ini.

“Kadangkala bila saya dan kawan keluar bersama, bapanya turut ikut serta. Selain itu, saya pernah juga ‘lep4k’ di rumah kawan dan makan bersama keluarganya (termasuk bapanya),” jelasnya kepada Tribun News.

Menurut Lia, pada awalnya hvbungannya bersama lelaki itu tidak direstvi oleh pihak keluarga atas faktor status dvda lelaki tersebut dan jarak umur keduanya, lapor Tribun news.

Mana tidaknya, umur teman lelakinya itu dikatakan sebaya dengan usia bapa kandungnya!

https://www.tiktok.com/@lia_asyifa/video/6940901965916343553?referer_url=https%3A%2F%2Fborakdaily.com%2F&referer_video_id=6940901965916343553&refer=embed&is_copy_url=1&is_from_webapp=v3

Bagaimanapun, akhirnya ibu bapa Lia membenarkan perhvbungan mereka diteruskan apabila mereka berdua dilihat bahagia bersama. Selain itu, rakannya juga merestvi hvbungan mereka dengan syarat tidak menyak1tkan h4ti ayahnya.

Seperti yang dilaporkan oleh Tribun News, kedua-dua pasangan itu dijangka akan melangsungkan pern1kahan pada tahun ini juga.

Dari sahabat terus jadi ibu..

Menjengah di ruangan komen video di akaun TikTok miliknya, rata-rata netizen teruja dan berseloroh menyamakan hubungan percintaan mereka seolah-olah ‘sinetron’ yang disiarkan di televisyen.

Sahabatku anak tiriku

Banyak duit ke? Semua jalan

K4lah sinetron ni!

Macam manalah perasaan kawan jadi anak

Tak lama lagi keluar sinetron suamiku ayah sahabatku

Sumber: TikTok @lia_asyifaTribun News, BD

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.