“Kasut Ni Pvnca Aku Tak Cukup Nafas Pagi Tadi”, Lelaki ‘Gugup’, Isteri Jumpa Kasut Wanita Dalam Kereta & Akhirnya ‘Misteri’ Terjawab

Keluarga Santai Tempatan

Encik-encik suami kalau bawa kereta, lepas tu isteri terjumpa kasut perempuan lain kat bawah kerusi, agak-agak apa perasaan waktu tu?

Tipulah kalau tak gementar. Masa itulah dahi mula berpeluh, mulut menggigil nak cakap perkara sebenar.

Nak jujur, takut makan diri. Nak berhelah, takkan dapat lari ke mana. Orang wanita memang hebat dalam menyiasat sampai ke lubang cacing.

Tapi apa yang berlaku pada Fairuz Fawzi ini betul-betul mencuit hati, boleh pula ‘muncul’ satu kasut wanita entah siapa-siapa punya dalam keretanya.

Lebih mendebarkan, yang jumpa itu bukan dia tapi isterinya sendiri.

Bacalah sedikit pengalaman kisah benarnya ini. Betul-betul ‘plot twist‘.


Gambar: Fairuz Fawzi

Kasut ni punca aku tak cukup nafas pagi tadi. Bini tanya kasut siapa aku pun ingat kasut dia.

Menggelabah tanya mak tanya semua orang siapa punya kasut.

Tenang-tenang je adik pompuan aku sorang lagi baru bangun cakap ini kasut dia.

Bini gua muka dah tak macam orang dah.

Gambar: Fairuz Fawzi

Ingat adik-adik perempuan jangan buat abang korang macam  ni.

Silap-silap abang korang ke mahkamah pakai songkok dengan speck mata hitam karang.

Kalau tinggal kasut, tudung waima pin tudung sekalipun tolong bagitau!

Fitnah akhir zaman ni seram.

Gambar: Fairuz Fawzi

Gambar: Fairuz Fawzi

 

Sumber: Fairuz Fawzi, Siakap Keli

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.