Kongsi gambar ‘free hair’, Sarah Hilderbrand dah tak bertudung?

Hiburan Semasa Tempatan

Nama pelakon Sarah Hildebrand pernah mencetvskan kontr0versi apabila menjadi m4ngsa hubungan percintaan ‘t0xic’ bersama bekas teman lelaki yang juga seorang pengacara televisyen.

Tidak lama selepas itu, pelakon drama Pujaan Hati Kanda itu mencvri perhatian umum apabila mendirikan rumah tangga dengan seorang jejaka Filipina-Amerika sekitar November tahun lalu.

Some Times I Think About Deleting Instagram" - Sarah Hildebrand 'Penat' Dengan Media Sosial? | Artikel | Gempak

Dah tak bertudung?

Berwajah Pan Asian, pelakon berusia 30 tahun itu tetap cantik berhijab dan tidak lokek berkongsi foto-foto terbaru di laman sosialnya.

Namun begitu, Sarah telah mengejvtkan peminatnya apabila memuat naik satu foto tidak berhijab tanpa meninggalkan sebarang kapsyen sehingga membuatkan ramai tertanya-tanya.

Saya sokong setiap keputusan peribadi dia

Menerusi Instastory suaminya iaitu Otto Gillen pula, dia juga telah memberikan respon terhadap foto yang dimuat naik oleh Sarah.

Menurut Otto, dia menyokong keputusan yang dibuat isterinya dalam segala isu peribadi. Namun, dia tidak menjelaskan sebarang kesahihan mengenai foto tersebut.

Tersalah upload kot?

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen seakan-akan tidak mempercayai apa yang sedang berlaku.

Mereka berharap agar posting yang dimuat naik itu sekadar gambar lama yang ingin dikongsikan kepada umum dan mendoakan agar pelakon tersebut kekal istiqamah.

Gambar baru ke ni?

Tak mungkin la?

Walau bagaimanapun, belum ada sebarang kenyataan rasmi daripada Sarah sendiri berkenaan gambar yang dimuat naik olehnya petang tadi.

Hal ini membuatkan para peminat terus tertanya-tanya mengenai tindakannya memuat naik gambar bersama suami tanpa mengenakan hijab.

 

Sumber: Sarah Hildebrand, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.