Anak, bapa meninggal selang beberapa jam..

Keluarga Tempatan Viral

TAPAH: Seorang lelaki wrga em4s mennggal dunia selang 12 jam selepas anak lelakinya menghembus nafas terakhir di rumah mereka di Kampung Baru Temoh Stesen, Temoh di sini semalam.

Hasbollah Ahmad, 75, mninggal dunia pada pukul 10 malam selepas kem4tian anaknya, Zulfahmi, 46, pada pukul 10.50 pagi hari sama.

Difahamkan, Hasbollah yang mengalami str0k turut menghidap beberapa penyak1t lain seperti d4rah tinggi dan kenc1ng man1s.

Apa yang berlaku sunggguh mem1lukan, ketika memandikan ayah yang sedang uzvr, Zulfahmi atau lebih mesra dengan panggilan Lan men1nggal dunia dijemput ilahi.

Ketua Polis Daerah, Superintenden Wan Azharuddin Wan Ismail

Ketua Polis Daerah, Superintenden Wan Azharuddin Wan Ismail berkata, awalnya polis menerima maklumat berhubung seorang lelaki berusia 46 tahun ditemukan tidak sed4rkan diri di luar bilik air rumahnya.

Katanya, pemeriksaan mendapati lelaki itu men1nggal dunia dan m4yatnya dibawa ke Hospital Tapah untuk bed4h siasat.

Siasatan awal mendapati lelaki terbabit menghidap penyakit kenc1ng manis, saluran j4ntung tersvmbat dan d4rah tinggi selain pernah menerima r4watan susulan di Klinik Kesihatan Kampar.

Pemeriksaan pada badan lelaki itu tidak menemukan sebarang unsur jen4yah dan dia tiada sejarah perjalanan ke lokasi lain dalam tempoh sebulan lepas, katanya di sini hari ini.

Menurut beliau, pada sebelah malamnya pula, polis menerima maklumat kematian bapa lelaki berkenaan pada pukul 10 malam.

Katanya, bapa m4ngsa disahkan men1nggal dunia akibat kompilasi penyakit yang dialaminya, Kedua-dua kes ini diklasifikasikan sebagai m4ti mengejut, katanya.

Semoga keluarga Puan Suhaila tabah atas permergian ayah tersayang dan adik tersayang yang maha esa lebih sayangkan mereka berdua. Al fatihah..

Sumber: Sinar Harian, Facebook, Media Tular

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.