(Video) “Kami Dlm Proses Cari Penyelesaian”- Nafi Sudah Kahwin, Ini Respon Neelofa Mengenai Hvbungan Bersama PU Riz

Hiburan Keluarga Viral

Selepas timbul pelbagai spekvlasi membabitkan hvbungan bersama tunangnya, Pencetus Ummah PU Rizz atau Muhammad Haris Mohd Ismail, Neelofa akhirnya tampil menjawab segala andaian orang ramai.

Menerusi satu kenyataan media, Neelofa yang memilih untuk tidak bercakap banyak mengenai status hvbungannya bersama PU Riz bagaimanapun menjelaskan yang dia belum berkahwin seperti yang tular di media sosial.

Sedang dalam proses berbincang

Mengulas lebih lanjut mengenai situasi semasa hvbungan mereka, Neelofa memaklumkan keluarganya dan keluarga penceramah tersebut sedang dalam proses perbincangan untuk menyelesaikan isu yang sedang timbul.

Menurut Neelofa dia lebih selesa perkara ini diuruskan oleh keluarga kedua-kedua pihak memandangkan dia dan PU Riz belum mempunyai apa-apa kaitan.

“Saya mohon kepada semua pihak untuk tidak terus menerima andaian berkenaan bulat-bulat dan mengambil masa sejenak untuk memahami ketidakwajaran tvduhan ini.

“Apa yang mampu saya katakan, keluarga saya dan keluarga kini dalam proses perbincangan untuk mencari titik penyelesaian.

“Bagi saya adalah lebih baik jika perkara ini diuruskan oleh keluarga kedua-dua belah pihak” jelasnya lagi.

Nafi terkena bu4tan m1nyak pengas1h & pindah wang ke PU Riz

Dalam pada itu Neelofa turut men4fikan andaian dan d4kwaan p4lsu dan k4rut yang kononnya dia digunakan oleh penceramah tersebut.

Malah Neelofa menyifatkan segala tvduhan tersebut adalah berat dan tidak berasas.

Mengulas mengenai isu minyak pengas1h, Neelofa menjelaskan ia adalah tidak benar sama sekali. Malah dia juga menafikan yang dia ada memindahkan sejumlah wang yang banyak kepada PU Riz.

“Cerita (minyak pengas1h) adalah tidak benar sama sekali. Sejujurnya, ia satu tvduhan yang amat berat. Alhamdulillah seperti yang anda lihat sekarang saya berada dalam keadaan baik, dan kesihatan yang terbaik.

“Saya menyangkal tvduhan tersebut (pindah wang ke PU Riz) dan perkara itu adalah tidak benar sama sekali” kata Neelofa lagi menerusi kenyataan sama.

Pengacara dan usahawan terkenal itu dalam masa sama turut memohon maaf kepada keluarganya dan keluarga PU Riz atas apa yang berlaku.

Neelofa dalam masa sama turut tampil menjelaskan perkara berkenaan menerusi satu perk0ngsian live di laman instagramnya .

“Saya perlukan d0a anda buat saya”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Terdahulu, media sosial hangat memperkatakan mengenai status hvbungan di antara Neelofa dan PU Riz yang dikatakan berada dalam situasi yang tidak baik.

Semuanya difahamkan selepas penularan screenshot IG Story adik beradik Neelofa iaitu Noor Nabila, Athisha Khan dan Ameera Khan  seolah memberi bayangan ada sesuatu yang tidak kena di antara pasangan berkenaan.

Malah foto mer1sik PU Riz dan Neelofa yang sebelum ini dik0ngsikan mereka juga sudah dip4damkan daripada Instagram.

Namun beberapa sumber Astro Awani yang dekat dengan keluarga Neelofa pula menjelaskan bahawa masih terlalu awal untuk mengatakan bahawa hvbungan Neelofa dengan PU Riz sudah berakhir.

 

Sumber: Buzzkini

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.