(Video) Beri Salam & Tanya Khabar, Gelagat 2 Kanak2 Yatim Zi4rah Kvbur Ibu Bikin Seb4k

Keluarga Luar Negara

Siapa yang tidak sed1h apabila melihat kanak-kanak kecil sudah kehiIangan ibu. Lebih menyayat hati apabila mereka seakan belum memahami secara penuh maksud pemergian yang abadi.

Kadangkala sifat anak-anak yang tak mampu berb0hong tentang perasaan sendiri membuatkan kita orang dewasa berasa begitu seb4k mendengar kalimat rindu atau pertanyaan berkaitan orang tua mereka yang sudah tiada.

Tanya khabar ibu di pvsara

Hal ini samalah seperti perk0ngsian dari negara Indonesia di laman Instagram Makassar_iinfo apabila memuat naik video dua orang anak kecil memegang pvsara ibu mereka.

Usap-usap tanah kvbur ibu

Apa yang membuatkan orang sekeliling serta w4rganet sebak adalah ucapan yang diOontarkan saIah seorang daripada mereka yang bertanyakan ibu mereka sedang berbuat apa.

Sambil menabur bunga, kanak-kanak tersebut bertanya dengan poIos sekali dan kemudiannya mengusap-usap dengan lembut tanah kvburan ibunya.

Perkongsian tersebut nyata begitu menyentvh hati ramai lebih-lebih lagi ketika kanak-kanak berkenaan memberi salam kepada ibu yang dipanggil mama sambil berharap agar salam itu dijawab.

Kebanyakkan komen yang diterima di akaun Instagram tersebut menzah1rkan rasa seb4k serta mend0akan anak-anak kecil itu membesar menjadi seorang yang t4bah dan soleh dalam kehidupan.

Antara reaksi netzen

Jadi anak yang pintar dan soleh ye nak..

Tak sanggvp lihat anak2 begini..

Sumber: Instagram Makassar_iinfo, Borak Daily

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Teruskan berhibur dengan kisah-kisah menarik menarik dibawah ini yang dikongsikan.