(Foto) Dipercayai HiIang Kerja Sbb P4ndemik, Foto Lelaki Pakai Mask0t Gend0ng Anak Cari Rezeki Undang Seb4k

Keluarga Viral

Demi mencari sesuap rezeki buat keluarga, seorang ayah di Jakarta sanggup bekerja sambil mengend0ng anaknya di bahu sambil menyanyi di jalanan.

Menurut perk0ngsian Suara.com, Wahyu, 30 tahun bekerja sebagai seorang penghibur dengan memakai mask0t di Jalan Pangeran Antasari, Jakarta Selatan. Lelaki yang berasal dari Jogjakarta itu dikatakan terpaksa bekerja sebagai pengh1bur selepas keh1langan pekerjaan sebagai pemandu pengangkutan awam akibat p4ndemik CO0VID-19.

Dalam perk0ngsian gambar oleh Bisnis.com, kelihatan lelaki itu mengend0ng seorang kanak-kanak sambil memakai mask0t. Dalam salah satu gambar mereka, kelihatan kanak-kanak itu seakan tert1dur di atas bahunya.

Kedua-duanya juga dilihat berehat di tepi jalan sambil lelaki itu men4nggalkan topi mask0t dipakainya.

Betapa kasih seorang ayah mengatasi segalanya…. demi keluarganya.

 

Sumber: Suara.com, Siakap Keli

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.