“Budak Pun Nak B0dy Sham1ng Ke?”- Dikatakan Anak Tidak C0mel, Netizen Back Up Mawar Rashid

Hiburan Viral

Pelakon Mawar Rashid menerima komen yang tidak berasas mengenai wajah anaknya apabila berk0ngsi wajah terbaru puterinya, Raden Seri Rosabella Cinta.

Menerusi laman sosial Instagram, Mawar atau nama sebenarnya Wan Mawar Shaputri Wan Abdul Rashid, 26, memuat naik foto anak perempuannya yang kini berusia dua bulan untuk tatapan umum.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MAWAR RASHID (@mawarashid)

Namun dalam ramai yang memuji aksi comel Raden Seri, terselit satu komen yang mengec4m wajah anak kecil tersebut.

“Nape anak dia dua-dua tak comel padahal mommy daddy cantik dan handsome,” tulis seorang wargamaya di ruangan komen.

Berikutan komen negatif seorang netizen tersebut, ramai pengikut Mawar tampil mempertahankan anak kecil tersebut.

“Budak pun kau nak b0dy sh4ming ke kak? Esok besar cantik, handsome la. Muka budak berubah sistur,” komen seorang wargamaya.

“Tak baik cakap kat budak macam tu, kecik hati mak bapak dia. Kalau anak akak molek semuanya, bersyukurlah. Jangan condem anak orang lain,” tegur seorang wargamaya.

“Baby semua comel lah! Takde yang tak comel,” kata seorang wargamaya.

“Tunjuk sikit gambar anak akak, comel sangat ke?” tanya seorang wargamaya.

“J4hatnya mvlut. Bawak mengucap la sama ya sebelum mengh1na kejadian Allah,” luah seorang wargamaya lagi.

Sehingga kini, foto tersebut telah menerima hampir 82,000 tanda suka daripada pengikutnya.

Sekadar info, Mawar berkahwin dengan Raf Yaakob pada November 2017.

Pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata dan dua anak tiri hasil perkahwinan Raf terdahulu.

 

Sumber: Gempak

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.