(Video) Tular video menari2 di hotel masa PKP Ianggar S0P, Polis akan jalankan sias4tan

Tempatan Viral

PIHAK polis kini sedang menyi4sat video yang tuIar yang memaparkan sekumpulan individu sedang menari di dewan sebuah hotel kerana meIanggar pr0sedur operasi standard (S0P) semasa Per1ntah K4walan Pergerakan (PKP).

Ketua Polis Daerah Shah Alam Asisten Komisioner Baharudin Mat Taib berkata, majlis berkenaan dipercayai berlangsung pada bulan April.

“Kami akan menyi4sat untuk melihat kesaIahan yang dilakukan.

“Kami akan menelitinya dengan lebih lanjut,” katanya ketika dihvbungi.

Video memaparkan sekumpvlan individu sedang men4ri di hotel ketika PKP menjadi tuIar di media sosial.

Dalam video yang tuIar itu, beberapa individu kelihatan sedang menari dan berdiri berdekatan antara satu sama lain dengan ada antara mereka yang tidak mem4kai topeng muka.

Dipercayai majlis berkenaan diadakan di sebuah hotel di Shah Alam pada 28 hingga 30 April lalu, ketika kes C0vid-19 mula mencatatkan peningkatan setiap hari.

Video berkenaan mengundang kec4man ramai kerana disifatkan tidak bertanggungjawab malah turut meng4baikan S0P, dengan rata-ratanya mengg3sa pihak polis untuk mengambil t1ndakan.

Tonton video:

 

Antara k0men-komen net1zen

Sebab tu c0vid tak turun2.. baIa datang bertimpa2..

 

Sumber: mStar, Facebook

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.