Anak tak rasa m4lu, bapa tervja hantar ke MRSM naik m0tosikal

Keluarga Tauladan Tempatan

Beberapa hari lalu bermula sesi persekolahan bagi para pelajar sekolah menengah. Pasti masing-masing teruja bertemu dengan rakan-rakan.

Tvlar hari ini apabila seorang pelajar tingkatan satu mendaftar di MRSM Muar bersama bapanya dengan menaiki m0tosikal.

Berdasarkan perk0ngsian pengguna Facebook Musa Muhamad Ali melvahkan rasa seb4k berc4mpur kagvm melihat sem4ngat bapa pelajar berkenaan.

Lebih kagvm lagi, wajah anak yang kel1hatan tanpa sedikit rasa m4lu meskipun pelajar-pelajar lain dihantar menaiki kereta.

“Seb4k bercampvr kagvm meny4ksikan sem4ngat si ayah membawa anaknya mendaftar dengan raut w4jah cer1a si anak tanpa sedikitpun rasa m4lu walaupun pelajar-pelajar lain dih4ntar dengan kereta,” luahnya.

Dalam pada itu, pengguna Facebook tersebut turut mend0akan agar pelajar itu terus cemerl4ng menjadi insan heb4t akadem1k dan akhl4knya.

Perk0ngsian tersebut telah mendapat perhatian ramai yang rata-rata turut seb4k selain mend0akan kejayaan buat anak tersebut.

Kasihnya ayah ingin anak berjaya…

Semoga berjaya adik.. belajar rajin-rajin..

Pr0ud of u pakcik.. heb4tnya seorang ayah

 

Sumber: CC

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.