Alhamdulillah! Nad Zainal tim4ng anak kedua… tvnggu tujuh hari sblum k0ngsi jantina

Nad Zainal timang cahaya mata kedua pada petang Selasa.

PELAKON Nad Zainal selamat melah1rkan cahaya mata kedua di sebuah hospital swasta di Kuala Lumpur pada Selasa.

Menurut Nad atau nama sebenar Farah Nadia Zainal Abidin, 30, b4yi seberat 2.9 kilogram itu dilah1rkan secara normal kira-kira pukul 2.50 petang.

“Alhamdulillah proses kelah1ran berjalan lancar dan dipermvdahkan,” katanya kepada mStar.

Menerusi perk0ngsian di Instagram pada Rabu, pelakon drama Takdir Yang Tertulis ini memuat naik video suaminya, Muhammad Faliq Amiruddin dan anak pertama, Fahad Ibrahim mem4ngku b4yi berkenaan.

InsyaAllah jant1na anak akan dimaklumkan pada hari ketujuh kelah1ran!

NAD ZAINAL

PELAKON

Tanpa menunjukkan wajah, bayi itu dilihat dib4lut dengan kain berwarna merah jambu.

Ditanya mengenai jantina dan nama, Nad berkata dia akan memaklumkan mengenai perkara itu pada hari ketujuh kelah1ran.

Nad kongsi video suami dan anak pertama memangku bayi.

“InsyaAllah jantina anak akan dimaklumkan pada hari ketujuh kelah1ran.

“Nama pun tak fikir lagi… terima kasih atas ucapan dan doa semua ya!” ujarnya.

Nad mendirikan rumah tangga dengan Faliq pada 18 Disember 2015 dan anak sulung mereka yang bernama Fahad Ibrahim kini sudah berusia lima tahun.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ناد زاينل (@nad.zainal)

Nad Zainal Pilih Doktor & Hospital Sama Untuk Bersal1n Anak Kedua – “Biarlah Dr. Kay Je Yang Tengok, Tak Payahlah Tambah Doktor Lain.”

Terdahulu, Pelakon Nad Zainal atau nama sebenarnya, Farah Nadia Zainal Abidin memilih untuk melah1rkan b4yinya di pusat perubatan sama, sewaktu melah1rkan anak sulung, Fahad Ibrahim.

Perkara tersebut dik0ngsikan bintang drama Hati Yang Tersak1ti itu menerusi satu hantaran terkininya di Instagram pada Rabu.

Aktres berusia 31 tahun itu pada masa sama turut mengambil kira beberapa faktor seperti lokasi yang lebih dekat selain situasi semasa negara yang kini sedang melaksanakan Per1ntah K4walan Pergerakan (PKP).

“Trip ke hospital berjalan lancar semalam, dengan SOP yang ketat. Nasiblah tak ada orang datang checkup semalam, mungkin weekdays kan.

“Hospital tengah reno, harapnya masa bersal1n dah siap, tapi cantik betul macam nak beraya pula rasanya.

Yem tiap kali ke hosp dia ingat doc nak belah pervt mak dia, asyik tanya, mana b4by? tak keluar ke? Lambat lagi nak keluar!

“Nanad pilih doc yang sama sambut Yem untuk b4by ke-2, faktor lokasi juga main peranan, tak nak jauh. PKP pulak tu, payah nak explain kalau bergerak jauh-jauh nanti,” tulisnya.

“Apa yang mommies cari pada hospital ? kos nya kah? jarak dr rumah kah? doc nya kah?

“Nanad m4las tukar-tukar doc.. satu sebab sekarang mmg doc perempuan. Dr Kay. Keduanya, biarlah doc Kay je yang “tengok”, tak payahlah tambah doc lain, how bout u guys?,” tulis Nad yang kini usia kandungannya sudah memasuki bulan ketujuh.

Meninjau ke ruangan komen, ada yang turut berk0ngsi pengalaman masing-masing ketika melah1rkan cahaya mata.

 

Sumber: mStar, MH

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf