Nonny Nadirah Buat Kejvtan Lagi!… Kali Ini Muat Naik Gambar Dalam Baldi Pulak

Hiburan Tempatan Viral

Pelakon Nonny Nadirah sekali lagi membuat kejvtan apabila memuat naik gambar terbaharu di Instagram.

Gambar terbaru ini lebih mencvri tumpuan apabila gambar dipercayai dirinya di dalam baldi berisi air menampakkan sebahagian tubuh badan.

Ternyata posting gambar terbaru kali ini lebih mengejvtkan n3tizen yang seakan-akan tidak percaya dengan perkara tersebut.

Malah, sahabat baiknya iaitu penyanyi Mila Jirin turut meluahkan kekec3waan atas t1ndakannya itu.

Terbaru, Mila Jirin muat naik status dipercayai berkaitan gambar Nonny terbaru

“Punya ramai DM / KOMEN m4ki hamvn aku sebab aku TEGUR KAU secara terbuka.. Sampai aku terpaksa off komen sbb aku pulak yang strrss…Aku tak B0DOH nak tegvr tanpa betul betul lakukan apa yang perlu di lakukan sebagai sahabat! Sebelum aku cakap secara PUBLIC. Ada SEBAB aku LOUD!! Aku tak perlukan PUBLISITI pun seperti mana orang dok kvtuk aku..

“Aku tel4n orang m4ki h4mun aku…Aku telan orang kvtuk aku asalkan AKU DAPAT BAGITAU PADA 1 DUNIA NI YANG KAU TU ANAK YANG BAIK! SAHABAT YANG BAIK!

“Harini aku antara yang SANGAT FRvST! Rasa macam selama ni aku bercakap dengan seorang PELAKON! Mungkin selama ini aku sahaja yang anggap kau SAHABAT…” luahnya.

Tahniah sahabat!

Aku dah tak mampu buat apa apa…mungkin 1 JUTA FOLLOWERS yang kau impikan 👏

AKU CUMA ADA D0A ….AKU D0A MOGA ALLAH JENTIH HATI KAU…AKU DOA ALLAH KETvK KEPALA KAU. Sebab hanya Allah mampu ubah apa yang ada dalam kepala otak kau.

Padam Semua Gambar, Muat Naik Video Wanita Tampil S3ksi… Tindakan Nonny Nadirah T1mbulkan Persoalan

Aku Menggigil Tengok IG Kau!' – Mila Minta Nonny Nadirah Terus Istiqamah, Lawan 'Godaan'

Terdahulu, satu hantaran yang dimuat naik pelakon dan penyanyi, Nonny Nadirah menimbulkan tanda tanya tentang penampilan terbaharu dirinya.

Menerusi hantaran video berdurasi selama 38 saat yang dikongsikan, Nonny memaparkan seorang wanita berbaju putih berpenampilan s3ksi dan mengenakan stokin jaring. Bagaimanapun wajah wanita misteri itu ditutup dengan alat pelindung muka.

“It’s good to be back (bagus untuk kembali)”, tulisnya pada kapsyen video tersebut.

Berdasarkan tinjauan dalam Instagramnya yang mempunyai 483,000 pengikut itu, Nonny didapati telah memadam semua perkongsian yang pernah dimuat naik sebelum ini.

Terdahulu Nonny, atau sebenarnya Nonny Nadirah Zainuddin, 31, tampil bertudung sejak pulang daripada mengerjakan umrah pada Januari 2019.

Selebriti asal Sabah itu sebelum ini pernah mended4hkan bahawa ada segelintir pengarah tidak sens1tif dengan penampilannya yang berh1jab apabila disuruh membuka tudung ketika berlakon.

Malah Nonny juga memaklumkan bahawa dia tidak akan sesekali tew4s dengan permintaan pengarah dan sanggup melepaskan watak yang memerlukan dia perlu membuka tudung.

Pada tahun lalu, Nonny pernah menarik perhatian netizen selepas memb4talkan rancangan perkahwinannya dengan kekasih, Niezam Zaidi.

Bagaimanapun, Nonny tidak mendedahkan punca dia membatalkan majlis perkahwinannya.

Mila Jirin terkejvt

Menurut Mila, dia sempat menelefon Nonny sejurus melihat IG rakannya itu bagi mendapatkan kepastian. Akui terk1lan, Mila meminta Nonny untuk terus istiqamah dan tetap dengan pendirian untuk berhijab sebelum ini.

Tapi non, semalam aku mengg1gil lihat IG kau. Aku call kau, Alhamdulillah dapat bercakap dengan kau sekejap, aku sangat sed1h, sed1h kenapa aku tak boleh ada tepi kau untuk dengar semua kelvh kes4h kau.

Non, aku mohon jangan buat perkara perkara yang berc4nggah dari perintah Allah. Jangan sia siakan hidayah yang dihadiahkan oleh Allah. Lawan g0daan sya1.tan! Ramai sayang kau non!

Menerusi hantaran itu juga, Mila turut berk0ngsi momen ketika dia bersama Nonny berada di kota suci Mekah dan Madinah suatu ketika dahulu.

Kau peluk aku dan men4ngis waktu kita habis ibadah umrah waktu kita sama sama atas bukit Marwah. kau peluk aku kuat kuat dan n4ngis sambil kau ucapkan terima kasih bawa ke tanah suci. Dekat atas bukit Marwah tu aku cakap pada kau, Allah yang jemput kau kesini, terima kasih pada Allah.

Aku puji kau nampak cantik bertvdung, aku m0hon pada Allah disitu juga agar kau kekal bertvdung. Alhamdulillah bila kau buat keputusan nak berhijrah selepas pulang dari umrah aku antara hamba Allah yang paling seronok.

Di akhir hantaran itu, Mila mengingatkan Nonny supaya mencari rezeki yang mendapat keberkatan dan meninggalkan perkara yang sia-sia.

Nonny Nadirah, ingat tak waktu kita di Makkah dan Madinah???

Nurkilan buat sahabatku NONNY NADIRAH

Non, mu adalah seorang yang sangat baik! Bila berpeluang rapat dengan mu (sangat sangat rapat) hingga kita ke Makkah Madinah sama sama tunaikan umrah. Mu peluk ku dan menangis waktu kita habis ibadah umrah waktu kita sama sama atas bukit Marwah. Mu peluk aku kuat kuat dan nangis sambil mu ucapkan terima kasih bawa mu ke tanah suci.. Dekat atas bukit Marwah tu ku cakap pada mu, Allah yang jemput mu kesini, terima kasih pada Allah…Ku puji mu nampak cantik bertudung, ku mohon pada Allah disitu juga agar mu kekal bertudung…Alhamdulillah bila mu buat keputusan nak berhijrah selepas pulang dari umrah ku antara hamba Allah yang palinghg seronok…

Tapi non, semalam aku menggigil lihat IG mu…Ku call mu, Alhamdulillah dapat bercakap dengan mu sekejap, ku sangat sedih non…. Sedih kenapa ku tak boleh ada tepi mu untuk dengar semua keluh kesah mu

Non, ku mohon jangan buat perkara perkara yang bercanggah dari perintah Allah.. Non ku mohon, jangan sia siakan hidayah yang dihadiahkan oleh Allah..Non ku mohon, lawan godaan syaitan! Ramai sayang mu non!

Lepas cakap dengan mu, @nurhelizahelmi call ku, kami berdua sangat sedih non! jika mu sangat sayang persahabatan kita, non tolong! ku mohon, jangan sia siakan hidayah yang dah Allah hadiahkan buat mu

Non semalam, tatkala @bismie_amer whatsapp dan screenshort posting IG mu yang terbaru, ku 100% percaya itu bukan mu! Ku cakap pada diri ku..IG mu kena hack ni…tapi non…LULUH HATI KU NON…Sedih sangat sedih…Ku rasa macam nak ke sabah semalam jugak jumpa mu teman dengar apa masalah mu sebab ku tau, mu sangat baik! anak yang baik!

non ku tau mu pasti baca posting ku ini…
non ingat REZEKI MILIK ALLAH. usaha ikhtiar lah cara apa juga selagi mana ianya halal dan mendapat keberkatan. Allah sedang uji mu wahai sahabat! sebab Allah sayang, plese kuat non!! jangan terpedaya dengan syaitan.

terakhir kali, ku mohon non…dengan sepenuh hati, jangan lah mu berubah kepada kehidupan yang lagha dan penuh sia sia… Ramai yang sayang mu non…Allah sayang mu…

Ikhlas,
Sahabat mu

Niezam Zaidi yakin Instagram Nonny dig0dam

Sementara itu, pelakon Niezam Zaidi, 29, yakin Instagram milik Nonny Nadirah, 32, yang memaparkan gambar bekas kekasihnya itu tidak lagi bertudung selain berpakaian agak se3ksi itu dig0dam.

Niezam ketika dihubungi berkata, dia yakin kerana Nonny tidak seperti apa yang digambarkan dalam Instagram itu.

“Saya tahu mengenai perkara ini selepas melihat di Instagram. Dia bukan seperti itu, Insya-Allah. Saya yakin Instagram Nonny digodam,” katanya kepada Harian Metro.

Niezam berkata, kali terakhir dia berhubung dengan Nonny ialah pada 16 Januari lalu.

“Hari ini saya cuba menghubunginya tapi tak dapat. Cuma pada 16 Januari lalu kami ada berhubung menerusi WhatsApp. Selepas itu kami terus ‘lost contact’. Ketika itu dia okay lagi,” katanya.

Dalam masa sama, Niezam mengakui rindu dengan bekas kekasihnya itu.

“Sebagai kawan yang pernah rapat dan hadir dalam hidupnya, ada sesuatu yang saya nak cakap iaitu rindu,” katanya.

Nonny Nadirah umum hubungan cinta berakhir di hari lahir Niezam Zaidi... impian naik pelamin tak kesampaian - “Perkahwinan kami dibatalkan” - Sensasi | mStar

Terdahulu, Nonny mendedahkan perkahwinan yang dirancang bersama Niezam terpaksa dib4talkan.

Nonny memaklumkan perkara itu menerusi Instagram pada 25 Oktober tahun lalu, namun tidak mendedahkan mengenai punca pembatalan itu.

Harian Metro hari ini melaporkan Nonny didakwa mengubah penampilannya kepada tidak bertudung menerusi hantaran di Instagram.

Malah, rakan baiknya, penyanyi Mila Jirin berkata, Nonny mengakui dia individu yang dipaparkan di Instagram itu.

Sementara itu, usaha Harian Metro bagi mendapatkan penjelasan Nonny berhubung perkara itu tidak berjaya apabila mesej dan panggilan telefon tidak berjawab.

Rakan baik Nonny, Mila Jirin menerusi satu perkongsian di Instagram mengakui terkejut sambil menitipkan beberapa pesanan kepada Nonny.

 

Sumber: Instagram Nonny Nadirah, Mila Jirin, mStar

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.