(Video) “Aku kat0k..”- Pagar Rumah R0boh Kena Ianggar Pemandu Mabvk, Pak Azad ‘Mengamuk’

Hiburan

Pasangan pelakon Azad Jasmin dan Eira Syazira baru sahaja menduduki rumah baharu mereka yang sudah siap pada 1 Mei lalu.

Baru sahaja sebulan ‘berbahagia’ di rumah baharu, sudah ada yang tidak kena sampaikan Azad Jasmin terkejvt dan naik angin apabila melihat temb0k pagar rumahnya roboh. Siap bawa periuk lagi nak pergi pvkul orang tu…

Sempat mabvk ke?

Di Instagram, Eira Syazira memuat naik sebuah video berdurasi 1:23 minit memaparkan situasi terkini di halaman rumahnya.

Kelihatan sebahagian tembok rumah pasangan pelakon ini r0boh dipercayai diIanggar oleh seorang pemandu mabvk pada malam tadi.

Tulis Eira di ruangan kapsyen, dia juga hai1ran dari mana datangnya ‘orang mabvk’ sedangkan negara kita sedang berdepan dengan fasa Per1ntah K4walan Pergerakan (PKP).

Pagar Rumah Roboh Kena Langgar Pemandu Mabuk, Azad Jasmin 'Mengamuk'

Cina mabvk punya pasal, periuk she pula jadi m4ngsa. Persoalannya, musim-musim C0vid ni pun sempat lagi layan mabvk ke bro?

Habis pagar r0boh

Sebaliknya, video ini menjadi hiburan pula apabila Pak Azad ke dapur dan mengambil periuk milik isterinya untuk memukvl individu yang meIanggar temb0k pagar rumahnya itu.

Setelah dihaIang oleh isterinya, Pak Azad kemudian bermain badminton dengan anak sulung mereka dengan menggunakan periuk tersebut.

Tindakan Pak Azad itu secara tidak langsung membuatkan Eira Syazira ketawa dan terhibur dengan aksi suaminya yang sp0ntan.

Memang kelakar part last tu

Drama betul…

Sementara itu, di ruangan komen pula rata-rata netizen juga terhibur dengan aksi yang dilakukan oleh Azad Jasmin pada penghujung video. Menurut mereka, video ini kelihatan ser1us pada permulaan tetapi menjadi kelakar dan mencu1t hati pada pengakhiran video.

 

Sumber: Eira Syazira, Ohbulan

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.