(Video) Misteri pakcik bertongkat ‘takda bayang’ akhirnya terjawab! Polis ded4h apa yang berlaku

Tempatan Viral

Tiada siapa ingin kediaman mereka menjadi sasaran penjen4yah. Maka tidak hairanlah ramai orang pasang CCTV diluar rumah mahupun di dalam rumah. Kamera CCTV juga digunakan untuk merakam bukti video berkenaan kecvrian untuk tuntutan insurans kemudian.

Pagi tadi tular satu video CCTV berdurasi 27 saat memaparkan seorang pakcik tua berada di dalam pagar rumah yang menggunakan sistem autogate.

Video tersebut dikongsi oleh seorang pengguna tiktok, Tieyna Rahman . Video tersebut telah meraih lebih 150 ribu tontonan sejak awal pagi tadi.

“Pandang direct arah CCTV…”

“Husband dah banyak kali dengar orang kuis2 batu kerikil tepi rumah”

Pengguna tiktok tersebut yakinkan diri untuk percayakan polis yang menyatakan bahawa itu adalah orang kurang siuman. Video tersebut telah meraih pelbagai reaksi daripada netizen

   

Tak boleh tidur kalau macam ni..

Tak jadi terus aku nak mandi weii..

Kat belakang dia ada lemb4ga besar..

Kita masih lagi menunggu info terbaru dari pengguna tiktok tersebut. Apa-apa pun jangan lupa berd0a supaya Allah menjaga keseIamatan kita daripada segala kebvrukan.

Mudah-mudahan kita dijauhkan dari segala perkara yang tidak diingini. Amin!!!

Terkini! Misteri Lelaki Tua Bertongkat Akhirnya Terjawab, Tak Sangka Dia Buat Mcm Ni Di Depan Pasukan Polis

Polis mengesahkan lelaki yang masuk ke perkarangan sebuah rumah di Taman Cengal, di sini, seperti yang tular di laman sosial sejak semalam didapati kurang w4ras.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Adzli Abu Shah berkata, lelaki itu tidak tahu apa yang dibuat di situ malah turut berb0gel di hadapan pasukan polis.

Beliau berkata, isteri lelaki itu turut bersama ketika kejadian.

“Lelaki itu juga mengalami masaIah buah p1nggang dan ada tiub di pervtnya.

“Bagaimanapun tiada tindakan diambil berhubung kejadian itu,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Dalam kejadian yang tuIar sejak semalam, seorang penduduk taman perumahan memaklumkan jirannya hampir dipvkau selepas menyedari lelaki tua bert0ngkat masuk ke kawasan kediamannya.

Sebelum kehadiran lelaki itu, jirannya menyedari sebuah Proton Iswara berwarna merah berlegar di kawasan itu pada jam 5.20 pagi.

Apa yang menjadi misteri ialah pagar rumah itu dikunci aut0matik dan timbul persoalan bagaimana lelaki terbabit boleh masuk ke perkarangan kediaman tanpa ada kesan k0pak pada pagar.

Justeru penduduk meIuahkan keb1mbangan dan memaklumkan kejadian kepada polis.

Penduduk turut mend4kwa kawasan kediaman mereka kerap terpvtus bekalan elektrik serta alat penggera tiba-tiba berbunyi pada jam 4 atau 5 pagi hampir setiap hari.

 

Sumber: Penang Kini, viralmy.me

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.