Datang jalan kaki, pakcik hadir pengebvmian bonda Najib Razak ikhlas titip doa

Keluarga Semasa Tempatan

Baru-baru ini, tular di media sosial satu foto seorang lelaki warga emas berdiri di luar Masjid Negara menadah tangan mend0akan allahy4rham bonda kepada bekas Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mninggal dunia pada 18 Disember 2020.

Foto tular semasa upacara pengebvmian Tun Rahah

Foto tersebut juga disedari oleh Datuk Seri Najib dan memuat naik kembali di Facebook rasminya dengan mengucapkan terima kasih serta ingin bertemu dengan lelaki tersebut jika berkesempatan pada masa akan datang.

 

 

Najib ucap terima kasih

Semalam, Najib Razak telah memuat naik satu video pakcik tersebut yang menceritakan berkenaan t1ndakannya  hadir memberi pengh0rmatan terakhir kepada Allahy4rh4mah Tun Hajah Rahah binti Tan Sri Dato’ Haji Mohamed Noah walaupun sekadar di luar pintu pagar sahaja.

Jalan kaki ke M4kam Pahlawan

Menurut pakcik yang dikenali sebagai Encik Rusli Md Udin, dia berjalan kaki dari Kampung Baru semata-mata ingin hadir menyaksikan upacara pengebvmian Tun Rahah walaupun hanya berdiri diluar sahaja.

Dia juga menyatakan andai kata hari itu hujan atau ada halangan tertentu, dia tetap akan ke M4kam Pahlawan itu menyed3kahkan al-Fatihah mengenangkan jasa dan bakti keluarga Najib Razak.

Semoga doa2 pakcik dim4kbulkan

Sehubungan dengan itu, rata-rata w4rganet yang menonton video tersebut telah menzah1rkan rasa terima kasih di atas ke1khlasan yang dit0njolkan oleh pakcik tersebut ketika bercerita berkenaan kehadirannya di M4kam Pahlawan tempoh hari.

Mereka juga mend0akan agar warga emas terbabit diberikan kesihatan yang baik dan mendapat keberkatan di dunia serta akhirat.

Sebak dengar kata2 ikhlas dia

Semoga kehidupan pakcik terus dirahmati

 

Sumber: Najib Razak, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.