Perut mengeras masa ‘shooting’, netizen minta Emma Maembong jaga k4ndungan

Hiburan Semasa Tempatan

Walaupun sudah sarat mengandung cahaya mata pertama, Emma Maembong dilihat masih lagi gigih turut ke set pengambaran bagi melunaskan baki drama yang dibintangi olehnya.

Cabaran ibu h4mil

Menerusi perkongsian pelakon wanita itu di Instagram, dia telah menyatakan cabaran yang dihadapi ketika sedang berada di set pengambaran ketika kandungannya sudah sarat.

Menurut Emma, secara tiba-tiba bayi di dalam kandungannya aktif dan perutnya terasa mengeras. Situasi panik itu agak menyakitkan namun itulah pengorbanan yang perlu ditempuh untuk bergelar seorang ibu.

Urut perut bagi tenang

Menerusi video yang disertakan Emma, dia kelihatan menahan sakit dengan duduk sebentar di kerusi sambil menggosok-gosok perutnya.

Tambahnya lagi, selepas berehat sebentar, dia berasa kondisi diri semakin pulih dan menyambung kembali tugasan untuk drama yang dibintangi itu.

Jaga kesihatan tau!

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen agar Emma banyakkan berehat kerana terlihat semakin sarat.

Mereka juga mendoakan agar urusan Emma sewaktu bersalin nanti dipermudahkan dan berharap pelakon itu terus kuat menempuh dugaan sebagai ibu mengandung.

Baby tak sabar nak jumpa mama tu

Semoga urusan dipermudahkan

 

Sumber: Emma Maembong, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.