Ya Allah.. Baru bergeIar isteri, pengantin perempuan mninggal sehari slps bernik4h

Setiap pasangan yang baru berumah tangga pasti mengharapkan agar dapat hidup bersama sehingga ke usia tua.

Namun takd1r Allah S.W.T siapapun tidak dapat menyangkaInya kerana Dia sudah berkehendak begitu. Kita sebagai manusia harus reda dengan qada’ dan qadar yang  telah ditetapkan.

J0doh, ajaI, m4ut ditangan Tuhan

Hal ini telah dirasai oleh seorang lelaki apabila terpaksa melalui detik cukup svkar dalam hidupnya setelah isteri yang baru sahaja din1kahi mninggal dunia sehari selepas itu.

Perkara tersebut dik0ngsikan seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Amaleng Husni apabila berk0ngsi gambar bersama pasangan pengantin di atas pelamin. Menurutnya, sepupunya baru sahaja bergeIar isteri sebelum mninggal dunia keesokan harinya.

Baru umum tarikh n1kah Sabtu lalu

Suami kepada sepupu Amaleng Husni yang dikenali sebagai Akmal Aziz juga baru sahaja memaklumkan tarikh pern1kahnya pada 23 Oktober 2021 (sabtu) menerusi Facebook, namun tidak menyangka j0dohnya bersama isteri tidak panjang.

Deretan ucapan takz1ah diterima

Menjengah keruangan Facebook wanita itu, deretan ucapan takz1ah buat keluarga diterima memandangkan Allahyrham  baru sahaja bergeIar isteri.

Allah lebih sayangkan awak..

Terima kasih sebab selalu bagi semangat untuk belajar sungguh2..

Sangat2 terkejvt dgn berita ini..

Katanya kerana oks1gen tidak sampai ke 0tak

Walaupun tidak dapat dipastikan pemergiannya disebabkan apa, namun ada pihak di ruangan k0men mengatakan bahawa Allahyrham mninggal dunia kerana oks1gen tidak sampai ke 0tak. Wanita itu dipercayai pengs4n secara tiba-tiba.

Sehubungan dengan itu, muat naik berkenaan tarikh pern1kahan pasangan tersebut telah dipenuhi dengan ucapan takz1ah kepada suami Allahyrham dan masing-masing berharap agar lelaki berkenaan tabah menerima ketentuan daripada Allah.

Mereka juga mend0akan agar Allahyrham tempatkan dalam kalangan orang beriman dan r0hnya terus dicvcuri rahmat.

Salam takz1ah.

 

Sumber: Facebook Amaleng Husni, Akmal Aziz, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.