Lara Alana dah jadi kakak! Scha & Awal tim4ng anak perempuan kedua – “Welcome to the world B4by L”

Hiburan Keluarga

PELAKON Scha Alyahya selamat melah1rkan cahaya mata perempuan seberat 3.2 kilogram di Pusat Perubatan Prince Court, Kuala Lumpur pada pukul 9.15 pagi, Jumaat.

Scha atau nama sebenarnya Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir Alyahya menerusi laman Instagram miliknya melah1rkan rasa syukur atas kelah1ran anak keduanya.

Menurut isteri kepada pengacara Awal Ashaari ini, dia dan b4yi perempuannya kini dalam keadaan baik dan mem0hon maaf kerana tidak dapat menerima pelawat disebabkan prosedur operasi standard (SOP).


Keluarga Scha bertambah seorang lagi ahli baharu.

“Kami sekelurga memanjatkan syukur kehadarat Allah SWT diatas kelah1ran cahaya mata kedua kami pada hari ini, Jumaat 12 February 2021 bersamaan 30 Jamadilakhir 1442H.

“B4yi perempuan seberat 3.2 kilogram selamat dilah1rkan tepat pukul 9.15 pagi di Prince Court Medical Center, Kuala Lumpur. Kedua-dua b4yi dan mommy berada dalam keadaan baik serta masih berehat buat masa ini.

“Kami juga mem0hon maaf kerana tidak dapat menerima pelawat disebabkan SOP yang ditetapkan,” tulis Scha.

Insya-Allah, kami akan berk0ngsi perkhabaran gembira ini dengan anda semua kelak.

SCHA ALYAHYA

PELAKON

Pelakon berusia 38 tahun itu turut memuat naik foto memperlihatkan dia bersama suami dan b4yinya di hospital menerusi laman sosial miliknya.

Rata-rata netizen dan rakan selebriti mengucapkan tahniah atas kelah1ran itu dan mendoakan agar segala urusan Scha serta keluarga dipermudahkan.

Dalam pada itu, pelakon filem Bikin Filem ini turut mengucapkan terima kasih atas doa dan sokongan yang diberikan kepada dia sekeluarga serta memberitahu dijangka pulang ke rumah dalam masa beberapa hari.

Hanya mended4hkan nama b4yinya akan bermula dengan huruf L, Scha berjanji akan berk0ngsi lebih tentang cahaya matanya itu dengan semua peminat di masa kelak.


Scha keluarga teruja dengan kelah1ran b4yi kedua mereka.

“Kami bersyukur diatas amanat ini, dan berterima kasih diatas doa serta sokongan yang diberikan kepada Scha, Awal dan Lara sekeluarga. Kami dijangka pulang ke rumah dalam masa beberapa hari.

“Insya-Allah, kami akan berk0ngsi perkhabaran gembira ini dengan anda semua kelak. Stay safe, and welcome to the world B4by L,” ujarya.

Pelakon drama popular Ti Amo, Sweetheart 100 Hari! ini mendirikan rumah tangga dengan Awal pada 2012 dan dikurniakan cahaya mata, Lara Alana yang kini berusia tujuh tahun.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Awal Ashaari ® (@awalashaari)

 

Sumber: mStar, Instagram Awal

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.