Seronok pergi h0neymoon, netizen beng4ng Instafamous dapat rentas negeri

Ntizen meluahkan rasa tidak puas hati terhadap seorang Instafamous kerana merentas negeri untuk berbulan madu ketika Per1ntah Kawalan Pergerakan (PKP) masih berkvatkvasa.

Ini selepas seorang pengguna Twitter dengan nama chachimi mended4hkan tiga gambar yang memaparkan Instafamous berkenaan sedang mandi-manda di tepi pantai bersama suaminya.

  

Pengguna Twitter itu tidak berpuas hati kerana pasangan itu dibenarkan untuk merentas negeri semata-mata untuk berbulan madu sedangkan orang lain dil4rang untuk berbuat demikian.

Chachimi turut mempersoalkan kewajaran Instafamous berkenaan berk0ngsi gambar bulan madu mereka di media sosial seolah-olah tidak s3nsitif terhadap orang lain.

“Instafamous dan keb0dohan berpisah tiada!

“Benda boleh buat rilek simpan dulu gambar honeymoon sampai boleh rentas negeri baru upload tapi kota buat teruk jadi insensitive brat pergi canang,” tulis Chachimi dalam tweet tersebut.

Sementara itu, netizen berpendapat tindakan Instafamous itu berkongsi momen tersebut di media sosial dilakukan dengan sengaja untuk mendapatkan perhatian daripada pengikutnya.

Mereka menggesa pihak polis menyiasat perkara tersebut walaupun ada netizen yang mempertahankan pasangan itu dengan menyatakan mereka mendapat kebenaran untuk merentas negeri.

 

Sumber: Twitter, CC

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan Lupa Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf