Peminat Teruja Tunggu Sharnaaz Ahmad Beri Komen Emoji Hati, Wajah Azira Shafinaz Ada Bayangan Bek4s Isteri

Hiburan

Tidak saIah jika seseorang itu ingin menyem4i semula putik-putik cinta meskipun mencari pengganti untuk mengub4ti hati itu bukan mudah.

Biarpun, cinta dikatakan memang indah dan wangi untuk disuIam, namun ia belum tentu menjanjikan kebahagiaan, hal yang demikian kerana tidak semua kisah percintaan nan indah berakhir di jinjang pelamin.

Ada yang bertahun-tahun menyuIam cinta, namun tidak tertulis dia j0dohnya kasih tetap terIerai juga.

Apa yang pasti, mend0akan seseorang untuk disatukan j0doh itu satu usaha yang baik buat pasangan yang sedang h4ngat bercinta.

Memuat naik gambar di laman Instagram,  penyanyi dan pelakon Azira Shafinaz.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Azira Shafinaz | DE FAM (@azirashafinaz)

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata peminat begitu teruja menantikan kehadiran “mesej cinta” daripada Sharnaaz Ahmad atau lebih mesra disapa Mamu setelah berkali-kali mempamerkan perhvbungan mesra di antara mereka dikhalayak umum.

Amboi mamu…

Ramai tunggu mamu komen..

Terdahulu Sharnaaz  ada men1ngg4lkan em0ji k1ss dalam satu hantaran foto Azira di laman Instagram.

Reaksi Sharnaaz dikatakan terus memberi bayangan tentang hvbungan istimewanya dengan selebriti jelita Azira ini.

Gara-gara mereka ini pernah digandingkan bersama dalam sebuah drama dan dilihat sec0cok, ramai yang beranggapan bahawa Azira ini mampu menjadi pengganti suri hati buat Sharnaaz setelah bercera1 dengan bek4s isteri, Noor Nabila iaitu kakak kepada selebriti terkenal.

Meskipun, Azira acap kali dius1k oleh Sharnaaz ketika bersama  secara langsung menerusi Live Instagram, dia hanya tersenyum dan tidak mempamerkan reaksi yang berlebihan sehingga dikatakan mengvndang kontr0versi.

Menurut sumber sebuah laporan berita, Azira sememangnya mengakui bahawa dia berkawan baik dengan semua rakan selebriti termasuk Sharnaaz.

“Ramai yang saIah tafsir. Seperti kita ketahui, keletah Sharnaaz tidak boleh diduga. Sharnaaz suka bergvrau dan mengacav orang. Itu sememangnya karakter Sharnaaz”

Wah sweet betul diorang ni, tak apalah kita doa yang baik-baik sahaja.

Mana tahu doa-doa peminat buat Azira ini mustajab kan?

Hvbungan Mesra Dengan Azira Shafinaz Jadi Tanda Tanya, Ini Jawapan Sharnaaz Ahmad

Hubungan Mesra Dengan Azira Shafinaz Jadi Tanda Tanya, Ini Jawapan Sharnaaz Ahmad

TERDAHULU, hvbungan di antara aktor Sharnaaz Ahmad, 36, dengan pelakon Azira Shafinaz, 30, kini menjadi perbualan h4ngat dalam kalangan w4rganet.

Ketika dihubungi Gempak, Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad memvtuskan untuk tidak memberi sebarang k0men lanjut mengenai gosip itu.

“No komen,” katanya menerusi kiriman mesej yang dihantar di aplikasi WhatsApp.

Sementara itu, usaha untuk mendapat penjelasan daripada pemilik nama Azira Shafinaz Ramlan pula g4gal apabila dia itu tidak membaIas mesej yang dihantar.

Pelakon filem Polis Evo 3 ini did4kwa sudah mempunyai pengganti selepas memuat naik foto memeIuk bahu anggota kumpulan De Fam di Instagram Stories, baru-baru ini.

Anak kelahiran dari negeri Pulau Pinang itu juga mengucapkan terima kasih kepada pelakon filem Penvnggang Agama yang disertakan em0ji ‘k1ss’ kerana memberikan hadiah peIitup muka.

Sebelum ini, Azira antara selebriti yang turut sama menyertai misi bantuan banjir 6.0 yang diketuai Sharnaaz dan Mamu Legacy.

Sharnaaz juga dilihat pernah membuat hantaran sempena ulang tahun keIahiran Azira yang ke-29 di Instagram pada 26 September 2020.

Terdahulu, Sharnaaz mendirikan rumah tangga dengan kakak kepada Neelofa iaitu Noor Nabila pada 31 Mac 2017, namun bercer4i pada Julai tahun lalu.

Hasil perkahwinan tersebut, pasangan ini dikvrniakan cahaya mata lelaki, Jebat Jayden Ahmad.

Azira pula sebelum ini meng4kui sudah sembilan tahun bercinta dengan ahli perniagaan, Yasser Khan.

 

Sumber: Instagram Azira Shafinaz, HOTFM, Gempak

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.