“Pat4h Dua Tangan, Peha Pipi K0yak”- Kena L4nggar Lari, Shuib & Sarah Cari Myvi Hijau

Hiburan

Penyanyi, Siti Sarah dan suaminya pelawak Shuib Sepahtu memaklumkan pekerjanya terlibat dalam kemaIangan Ianggar l4ri di Johor Bahru.

Menurut Shuib, lokasi kejadian adalah berdepan dengan Econsave Jalan Pesta, Muar dan difahamkan kereta yang meIanggar pekerjanya itu adalah jenis Myvi berwarna hijau.

 

“SaIah seorang staff @bubblebeemalaysia_hq cawangan Muar iaitu Muhammad Afiq Hidayat Mohd Fauzi terlibat dalam satu kemaIangan berdepan Econsave Jalan Pesta, Muar.

“MaIangnya, kereta yang meIanggar budak ni boleh l4ri! Tolong v1ralkan sebab sampai sekarang pemilik kereta yang Ianggar masih tak ser4h diri! Detail kereta: JKF 9590 MYVI HIJAU,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Sementara itu, Sarah juga memberitahu pekerjanya mengalami keced3raan yang agak ser1us di mana kedua-dua tangannya p4tah dan bahagian pipinya juga terk0yak.

“Ya Allah dugaan untuk pekerja saya @bubblebeemalaysia_hq kena Ianggar lari. Ya Allah kenapa lah dah Ianggar nak kena lari? Tak boleh ke tolong BIA.DAB! Kalau jadi kat keluarga awak macam mana?

“Staff kita dekat Muar kemaIangan Ianggar lari tapi orang ramai dapat nombor kereta yang Ianggar tu. Tangan dua-dua p4tah, peha p4tah! Pipi k0yak hidung k0yak!” maklumnya

Dalam pada itu, Sarah juga menegaskan akan mencari peguam untuk menuntut pembeIaan atas nasib yang menimpa pekerjanya.

SiIap besar lari dik! Saya akan cari peguam! Mungkin budak ni bukan darah daging saya tapi dia keluarga @bubblebeemalaysia_hq kita mesti tvntut,” tegasnya.

Apa kes la dah Ianggar l4ri…

Cari sampai dapat…

Sumber: Gempak, Instagram Shuib & Siti Sarah

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.