3 Bulan Tak Sebumbung, Suami Ded4h Nadia Brian Cur4ng Dengan Dua Lelaki

Hiburan Keluarga Tempatan

Hangat diperkatakan mengenai perg0lakan rumah tangga pelakon Nadia Brian apabila suaminya, Muizz Nasruddin memuat naik gambar hit4m putih ketika hari bergelar suami berserta status seolah dirinya dikhi4nati.

Tampil membuka mulut mengenai kem3lut rumah tangganya, Muizz mengesahkan mereka masih lagi suami isteri namun tidak lagi tinggal sebumbung sejak tiga bulan lalu. Ujarnya, bukan dia mengh4lau isterinya keluar namun Nadia enggan untuk kembali.

Nadia, suami tiga bulan tak sebumbung

Nadia Brian Dengan Suami Okay Ke Tu? - Gosip Tempatan - Gosip - Forum - CARI Infonet

“Kami masih suami isteri, ketika ini. Cuma, saya dan Nadia sudah tidak tinggal sebumbung sejak hampir tiga bulan lalu.

“Saya tak pernah mengh4lau Nadia keluar pada dari rumah. Malah, saya berkali-kali mengajak Nadia untuk kembali tinggal bersama. Namun, isteri men0lak dan membuat keputusan untuk tinggal di rumah ibunya,” katanya kepada BH Online.

Menjelaskan mengenai luahan hatinya di Instagram itu, Muizz berkata ianya adalah benar bahawa dia dih1na dan di4niaya. Katanya dia sudah cuba untuk selesaikan mas4lah rumah tangga mereka namun Nadia tidak mahu bekerjasama.

“Entri saya dalam IG bukan cerita rekaan. Saya memang dihina, dih4lau, dikhi4nati dan di4niayai. Saya cuba menghubungi ibu dan keluarganya untuk menyelesaikan mas4lah antara saya dengan Nadia dengan baik. Namun, semuanya hanya sia-sia.

“Saya sedaya upaya mahu menyelamatkan rumah tangga, tetapi Nadia tidak mahu memberi kerjasama,” katanya.

Hati Muizz Nasruddin luluh apabila rumah tangga yang dibina bersama Nadia Brian tidak sampai setahun berantakan kerana cintanya dikhianati. - Foto IG Muizz Nasruddin Hati Muizz Nasruddin luluh apabila rumah tangga yang dibina bersama Nadia Brian tidak sampai setahun berantakan kerana cintanya dikhianati. – Foto IG Muizz Nasruddin

 

Dalam pada itu, lebih mengec3wakan Muizz mended4hkan dia turut menerima bukti video kecur4ngan Nadia yang dihantar oleh seseorang.

“Nadia bukan cur4ng dengan seorang, tetapi dua lelaki. Saya ada bvkti yang cukup. Saya berada dalam posisi yang betul,” dakwanya.

Sementara itu, Nadia yang dihubungi enggan memberikan sebarang komen mengenai perkara itu kerana menganggap isu perg0lakan rumah tangga cukup peribadi, selain keadaan pndemik C0VID-19.

 

Sumber: BHOnline

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.