(Video) Kerja Biasa & Gaji Kecil, Suami N4ngis Tak Mampu Beli “Skincare” Untuk Isteri

Keluarga Tempatan Viral

Sebagai suami, tiada apa lagi yang lebih membahagiakan hati selain melihat isteri tersenyum gembira setiap masa.

Kebiasaan dalam mana-mana pasangan yang romantis, si suami pasti kerap memberi hadiah kepada isterinya sebagai tanda cinta.

Malah lebih hebat, si suami membelikan isterinya keperluan-keperluan yang sangat bermanfaat kepada isteri mereka, salah satunya set alat kecantikan.

Namun apa yang dirakam dalam video ini agak menyentuh hati. Video yang dimuat naik di TikTok ahmat.ayu ini memaparkan reaksi suami yang sed1h apabila melihat isterinya bers0lek dengan bekas k0song.

Setelah terlihat gelagat isterinya, apa yang terjadi selepas itu amat menyed1hkan. Mari tonton video ini.

https://www.tiktok.com/@ahmat.ayu/video/6937186778419924226?referer_url=https%3A%2F%2Fkisahdunia.com%2F&referer_video_id=6937186778419924226&fbclid=IwAR15iPeKlvp1VwaUZ1dJs-1Wvo7WJT1ixaB4zJaE0XYOAGhjkxow_p44PuY&is_copy_url=1&is_from_webapp=v2

“Maaf ya sayang..aku belum ada rezeki untuk belikan keperluan kamu..gajiku hanya untuk makan saja..terima kasih sayang kerana memahami keadaannku..”

Video sed1h ini mendapat perhatian ramai, rata-ratanya turut berasa simpati dengan nasib si suami yang belum ada rezeki untuk belanja isterinya alat kecantikan.

Malah ada yang memberikan komen, mereka sampai men4ngis menonton video ini.

“Kalau beras habis, tak sanggup lihat anak dan ibu lapar,”

“Suami peduli isteri insyaAllah murah rezeki..”

“Ada duit, beli yang penting dulu..”

Tiada wang di tangan ada ujian terbesar.

Semoga para suami di luar sana sentiasa dimurahkan rezeki. Ameen.

Sumber: TikTok @ahmat.ayu, Siakap Keli

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.