“Uiii lekuk dada kau ye..”- Sharifah Shahira ‘n4kal’ usik bakal adik ipar

Hiburan Keluarga Viral

Baru-baru ini dalam satu kenyataan, Sharifah Sakinah atau mesra disapa Sakinah berk0ngsi berita gembira bakal mengahwini jejaka Sweden pada Mei tahun hadapan.

Mereka memilih tarikh istimewa tersebut kerana berk0ngsi tarikh lahir sama dan baginya itu merupakan sesuatu yang luar biasa.

Umum mengetahui, keluarga Sakinah popular dengan telatah l4wak masing-masing yang sering menjadi bahan hiburan buat pengikut dan peminatnya.

Terbaru, kakak kepada Sakinah iaitu Sharifah Shahira memuat naik video memaparkan kekasih adiknya Michael Hansel yang sedang khvsyuk memasak.

Kena bvli dulu

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shiera Al-Khaired (@shieraijoy)

Menerusi rakaman video pendek itu, mereka yang sedang berada di dapur khvsyuk melihat dan bersel0roh bersama Michael yang sedang meletakkan ramuan atas daging sebelum dimasak.

“Nak sangat berfamily dengan kami ye. Kena la bvli ye. Thank you for the dinner. We eat like pir4na,” tulisnya.

Dalam pada itu, Sharifah Shahira atau mesra disapa Shiera sempat bergur4u mengatakan d4da bakal adik iparnya berlekvk dan membuat seisi keluarga tert4wa.

“Uish lekvk dada kau ye,” gur4unya di dalam video itu.

Michael yang tidak faham hanya keb1ngungan dan terus menyiapkan ramuan atas daging yang akan dimasak dengan teliti.

Posting ‘n4kal’ pelakon yang juga penyampai radio itu mendapat komen netizen yang turut terhibur dengan telatah mereka sekeluarga.

Gelak s0rang2

Kelakar la

Semoga j0doh berkekalan

Steak lebih besar untuk ‘pirana’

Semoga hubungan Kinah dan bakal suaminya berkekalan hingga ke anak cucu dan perancangan untuk menghalalkan hubungan akan dipermudahkan!

 

Sumber: Instagram Sharifah Shahira, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.