(Video) Ayah B4ngla & Ibu Melayu, G4dis Kacvk Ini Tul4r Jadi Perhatian Ntizen

Keluarga Tempatan Viral

Tiada siapa mampu mempers0alkan mengenai jodoh dan pertemuan yang sudah tertulis olehNya.

Jod0h seseorang itu akan datang tepat apa waktunya dan cinta itu tidak mengenal usia, bngsa ataupun negara.

Kahwin campvr l4hirkan anak yang cantik dan bijak

Perkahwinan campvr antara berlainan kavm atau berlainan negara kebiasaanya akan melahirkan anak yang cantik dan bijak.

Genetik dari ibu dan bapa akan diturunkan kepada anak mereka seperti warna mata, warna kulit, rambut dan juga dari genetlk fizikal seperti ketinggian dan sebagainya.

Malah, menurut perkongsian Dr Zubaidi Hj Ahmad perkahwinan campvr sangat bagus untuk menghasilkan daya tah4n melaw4n penyaklt.

“Untuk mendapat genetlk yang baik, kita patut mengg4lakkan perkahwinan campvr. Jika tidak dapat berkahwin dengan pasangan berlainan bngsa seperti Clna, Punjabi atau Mat Salleh, boleh berkahwin dengan pasangan berlainan suku.

“Contoh: Jawa kahwin dengan Kelantan, atau Kedah. Atau mamak kawin dengan Jawa pun ok.

“Perkahwinan campur begini akan melahirkan anak yang mempunyai genetlk yang kuat dan mempunyai dayatah4n mel4wan penyaklt yang kuat, lebih pandai, lebih cantik/hensem dan lebih kuat fizikalnya.”

Ibu warganegara Malaysia dan bapa dari B4ngladesh

Selalunya kita dengar kacvkan dari melayu berkahwin dengan mat salleh, atau melayu berkahwin dengan clna atau india namun jarang kita dengar kacvk melayu dan b4ngladesh.

Satu kisah gadis ini menjadi perhatian ramai apabila dia memuat naik satu video di aplikasi TikT0k berkenaan perkahwinan ibu dan bapanya yang unlk itu.

Gadis kacvkan ini miliki wajah yang cantik

Menerusi p0sting video yang dikongsikan oleh gadis bernama Neesya, gadis cantik ini hasil kacvkan melayu dan b4ngladesh.

Neesya berkongsi gambar ibunya yang merupakan warganegara Malaysia dan bapanya yang berasal dari B4ngladesh.

Warisi genetlk ibu dan ayah

Apa yang mencvri perhatian adalah kecantikan semulajadi Neesya yang diwarisi dari kecantikan dan ket4mpanan ibu dan ayahnya itu.

Mempunyai wajah persls kacvkan dan kulit muka yang putih menjadikan Neesya memiliki wajah kacvkan yang cantik seperti paklstan.

Ramai yang persoalkan status warganegara gadis ini

Namun begitu, disebalik perkongsian tersebut, Neesya turut diajukan soalan berkaitan status kewarganeraannya.

Neesya turut menjelaskan dirinya adalah warganegara Malaysia walaupun ayahnya berasal dari B4ngladesh.

Walaupun ramai yang mempers0alkan kewarganeraan yang dimiliki olehnya, gadis ini memberitahu dia tidak akan mengambil pusing hal tersebut.

Video tersebut raih hampir 400,000 tontonan

Menjengah ke ruangan komen, perkongsian tersebut dibanjlri dengan kata pujlan mengenai rupa p4ras yang dimiliki oleh gadis ini.

Perk0ngsian video yang dimuat naik di aplikasi TikT0k oleh Neesya itu telah meraih hampir 400,000 tontonan setakat dimuat naik.

 

Sumber: yoynetwork

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.