(Video) Beza 25 tahun bukan haIangan, pemuda bertemu j0doh dengan cikgu sendiri

Keluarga Viral

J0doh itu sememangnya rahsia Allah S.W.T. Tiada siapa dapat mendvga siapa j0doh kita di masa akan datang dan apabila ia tiba pastinya satu anugerah yang begitu istimewa.

Berj0doh dengan cikgu sendiri

Hal ini samalah seperti perk0ngsian seorang pemuda apabila bertemu j0doh dengan gurunya sendiri.

Hal tersebut dik0ngsikan oleh satu akuan TikTok menggunakan nama @Samballana_bistro78 apabila memuat naik video rangkvman perkenalan dengan isteri tersayang.

Dalam video tersebut, pengguna akaun @Samballana_bistro78 memaklumkan yang dia merupakan seorang pelajar  ketika itu dan kerap bergambar dengan guru yang kini isterinya bermula dari tahun 2016.

Bermula dengan seIfie pada 2016

Selamat bern1kah pada 2020

Tak lama selepas itu, dia member4nikan diri mengajak keIuar makan sekitar tahun 2018 dan pada tahun 2020, mereka berdua sah bergeIar suami isteri.

Beza usia 25 tahun

Menurutnya lagi, perbezaan usia mereka adalah 25 tahun dan hal tersebut bukan menjadi masaIah buat mereka berdua yang kini bahagia bersama.

“Jem kejap 0tak aku”

Sehvbungan dengan perk0ngsian tersebut, akaun TikToknya telah menerima pelbagai k0men oleh warg4net yang agak terkejvt dengan peng4kuannya.

Walau bagaimanapun, masing-masing mend0akan agar hubungan perkahwinan mereka berkekalan sehingga ke akhir usia dan mengakui bahawa jika sudah berj0doh, pasti tidak akan kemana.

J0doh tu Allah dah atur

Dah j0doh kan

Umur cikgu 25 tahun dia baru je Iahir

Mungkin j0doh saya baru lahir

Ada kes mak tak restu sebab beza umur jauh

Jangan g4duh2 dengan cikgu nanti ilmu tak berkat

 

Sumber: TikTok @Samballana_bistro78

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.