(Video) “Siap buat dvck face”- Anggota Polis kant0i bawa isteri jalan-jalan naik helik0pter, sekali ini yang terjadi padanya

Lawak & Seram

Disebabkan perbuatan isteri, suami kena tanggung akibatnya apabila tindakan membawa si isteri naik helikopter menggunakan hak milik majikannya iaitu Royal Thai Police.

Dari sini mesti dah dapat fikir apa jadikan? Tanggapan korang tu mungkin betul apabila suaminya diturunkan pangkat dan kini “dipindahkan ke pos yang tidak aktif.”

Ia bermaksud mana-mana polis yang kena ni, mereka akan ditempatkan dekat satu kedudukan “dalam sias4tan.” Untuk hukvman tatatertib atas kes4lahan yang di buat. Pendek kata dig4ntung tugas.

Posing, selfie, t4yang kat view dekat TikTok

Berbalik kepada cerita ini, si isteri kongsikan rasa gh4irah dia dapat naik helikopter polis di TikTok, difahamkan ia digunakan untuk tujuan bersiar-siar.

Walaubagaimanapun video itu telahpun dip4damkan, namun dengan kepantasan sikap netizen, video itu kini tersebar luas.

Dilihat dalam video itu, wanita tersebut buat tanda peace, buat duck face dan siap tunjuk view daripada helikopter lagi.

Polis dari Udon Thani, Komander Pitsanu Unhaseri mengesahkan bahawa helikopter itu merupakan hak milik Thai Royal P0lis dan kini sias4tan dengan dijalankan, lapor Mothership.

 

Sumber: LOBAK MERAH

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Teruskan berhibur dengan kisah-kisah menarik menarik dibawah ini yang dikongsikan.