Yusuf Bahrin, Zizi Kirana dikhabarkan bernik4h bulan depan

Hiburan

PANGGILAN sayang yang diungkapkan aktor Yusuf Bahrin terhadap Zizi Kirana dalam satu r4kaman yang tuIar pada awal September lalu nampaknya memberi isyarat hvbungan mereka sudah memasuki fasa ser1us.

Ini kerana pasangan itu dikhabarkan sudah mer4ncang untuk mendirikan rumah tangga yang dijadualkan bulan depan.

Telah hantar d0kumen ke pejabat agama

“Mereka telah menghantar d0kumen ke pejabat agama untuk urusan n1kah. Sekarang tengah tunggu tarikh saja. Mungkin bulan depan (n1kah),”demikian menurut sumber kepada mStar.

Zizi 1
R4kaman Yusuf memanggil Zizi ‘sayang’ menjadi tuIar.

Malah Yusuf juga dikatakan telah menyusun jadual penggambarannya agar tidak bertembvng dengan majlis dirancang itu.

Bagaimanapun usaha untuk mendapatkan pengesahan daripada mereka berdua gagaI apabila Zizi serta Yusuf tidak menjawab panggilan dan membaIas mesej.

Sebelum ini kec0h apabila tuIar r4kaman Yusuf memanggil Zizi dengan panggilan ‘sayang’ ketika mengadakan sesi Instagram Live (IG Live) pada awal September lalu.

Gembira melihat peminat teruja dengan kemesraan mereka, pemilik nama Nur Fazelah @ Zizie Mad Tahil ini menjelaskan panggilan itu sekadar gvrauan sahaja.

Zizi 2
Zizi sebelum ini akui tidak menoIak sekiranya dij0dohkan dengan Yusuf.

Akui berasa selesa dengan Yusuf, penyanyi berusia 36 tahun ini bagaimanapun ketika dihubungi mStar berkata dia enggan meletakkan sebarang status dalam perhvbungan mereka.

Penyanyi lagu Eh ini mended4hkan dia mengenali Yusuf ketika r4kaman program All Together namun mula berkawan sejak dua bulan lalu menerusi laman Instagram.

Yusuf Bahrin dan Zizi Kirana tidak menolak andainya takdir menyatukan. – Agensi

Tidak toIak jika takd1r disatukan

“Mulanya, kami kenal hanya sebagai kawan. Namun, saya dan Zizi ada keser4sian dan mula rapat.

“Kami hanya berhvbung menerusi telefon bimbit, mesej menerusi aplikasi WhatsApp dan berinteraksi dalam laman Instagram.

“Jujurnya, kami tidak pernah keluar dating, lagipun situasi semasa p4ndemik C0vid-19 memb4taskan pergerakan.

“Apa yang boleh dikatakan, hvbungan kami cukup rapat. Tetapi, saya hanya berserah kepada takdir untuk perjalanan perhvbungan ini. Soal j0doh, rahs1a Allah,” katanya. Yusuf berkata, sebagai lelaki keinginan untuk men4matkan zaman bujang pasti ada.

“Cuma, saya tidak pernah merancang bila mahu kahwin. Saya sentiasa yakin dengan kuasa Allah, lebih mengetahui apa yang terbaik untuk diri saya.

“Jika takdir menentukan j0doh dengan Zizi, saya terima dengan hati terbuka,” katanya.

Ditanya mengenai peribadi penyanyi lagu Eh itu, jejaka yang sinonim dengan watak Dr Amar menerusi drama Sweet Dreams itu berkata, dia sangat menyenangi s1kap dan perwatakan Zizi.

Jika benar khabar gembira ini kita d0akan urusan mereka dipermudahkan.

(Video) Kant0i Panggil Zizi Kirana Sayang Di Live IG, Pandai Yusuf Bahrin C0ver- ‘Saya Panggil Ibu’

TERDAHULU, media melaporkan penyanyi Zizi Kirana dan pelakon Yusof Bahri mencvri perhatian net1zen apabila Yusuf secara tidak sengaja memanggil Zizi dengan geIaran ‘sayang’ ketika sesi live di media sosial.

Yusuf Bahrin tak sengaja panggil Zizi Kirana ‘sayang’

Menerusi video yang dimuat naik oleh Ms MicKy di TikTok, kelihatan peIantun lagu ‘Eh’ itu begitu r4pat dengan Yusof Bahrin ketika sesi Live di Instagram.

Ujar pelakon berusia 29 tahun, dia berada di rumah ibunya sesi Live itu dan secara tidak sengaja memangggil Zizi dengan panggilan ‘sayang’, namun mereka berdua dengan pantas menjelaskan sebenarnya Yusuf memanggil ibunya dengan panggilan tersebut.

“Saya kat rumah ibu ni sayang. Eh, no.. ibu sayang. Saya panggil ibu sayang.”

Kelihatan Yusuf seperti geIabah serta ters1pu maIu apabila menyedari bahawa dirinya sudah ‘terkant0i’ membuatkan Zizi tidak menahan geIak kerana terhibur melihat gelagat pelakon lelaki berkenaan.

Dalam pada itu, Zizi yang tampil bern1qab turut memvji Yusuf dengan mengatakan bahawa pelakon lelaki berkenaan seorang yang sangat sweet dan ramai yang menyukainya.

Yusuf Bahrin Sparks Dating Rumours With Zizi Kirana - Hype Malaysia

Petang-petang ni sweet pula. Yusuf memang sweet lah sebab tu lah banyak orang suka dia, dia sangat baik.

‘Ibu sayang. Saya panggil ibu sayang’

 

Antara reaksi peminat

Sementara itu di ruangan k0men, rata-rata warg4maya suka dan merestui jika pasangan ini benar-benar menjaIinkan hvbungan cinta.

“Dah agak dah, haritu aku punya staIk, rasa diorang ni macam ada something. Apa saIahnya kalau j0doh mereka berdua,” kata seorang warg4maya.

“‘Saya kat rumah ibu ni sayang’, elehhh nak c0ver,” usik seorang warg4maya.

“Tak saIah pun kalau diorang ni in a relati0nship. Lagi elok dihaIalkan cepat,” pesan seorang warg4maya.

“C0mel je, semoga dipermvdahkan kalau j0doh tak kemana. Suka sangat tengok Zizi lately ni. Makin bertambah cantik s0pan je,” tulis seorang warg4maya.

“Bagai p1nang dibeIah dua ye haaa gitu,” ujar seorang warg4maya.

“Alaa sweetnya terkant0i sayang,” komen seorang warg4maya.

“Sama cantik sama padan, semoga dipermudahkan,” komen seorang warg4maya lagi.

Sehingga kini, video tersebut telah menerima lebih 350,000 tontonan daripada warga TikTok.

 

Sumber: mStar, m3_micky, Ohbulan, Gempak

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.