(Video) “Muka Sama, Kasi Jadi Zan”- Nampak Sepadan, Ramai D0akan Zizan Berjod0h Dengan Uyaina

Hiburan Semasa Tempatan

Sebelum ini pelakon dan pelawak terkenal Zizan Razak sering digelar ‘penjaga j0doh orang’ kerana kebanyakan selebriti wanita yang pernah digosipkan bersamanya, kini sudah pun berkahwin.

ZIZAN RAZAK X ROCKETFUEL ENTERTAINMENT - Zizan Razak | GetCraft

Untuk yang mengikuti perkembangan Zizan pasti tahu kebelakangan ini pelawak itu kini sering digosipkan bersama pengacara wanita terkenal iaitu Uyaina Arshad pula.

Terbaharu, pelawak itu memuat naik video bersama pengacara tersebut di laman sosial Instagramnya untuk mengajak peminatnya menyaksikan drama lakonan pengacara itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869)

Sebagai rakan artis, mungkin Zizan mahu memberi support kepada drama lakonan pengacara tersebut.

Akan tetapi apabila meninjau di ruangan komen pelawak itu, ramai pula yang menj0dohkan Zizan bersama Uyaina yang dikatakan sepadan bagai pinang dibelah dua.

Muka sama lah, adakah ini j0doh

Try la bang mana tau ada

kalini kasi jadi terus

Uyaina juga dilihat turut membalas komen Zizan mengatakan berharap dapat berkerja sama dengan beliau pula selepas ini.

Memetik kata-kata Zizan dari laporan Harian Metro sebelum ini, katanya pada masa ini dia tidak berfikir mengenai soal j0doh, malah lebih memilih untuk menjaga keluarganya.

“Buat masa ini, saya tak fikir mengenai kahwin atau apa sahaja ke arah j0doh. Saya tiada masalah mengenainya kerana banyak perkara lain yang lebih penting untuk diberikan perhatian. Saya menjaga ibu dan keluarga saya.

It’s okay Zizan, aturan Allah SWT tu lah yang sebaik-baiknya buat kita.

Marilah kita doakan supaya suatu hari nanti Zizan bertemu cinta hati. Amin!

 

Sumber: HOTFM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.